Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Viimaks saame teile näidata ka Mazda 6 proovisõitu. Selle auto juures on väga oluline sõna Skyactiv, millest räägib teile lähemalt Glen.
HD versioon videost
Sest Väints kasutab neid autosid pere ja sõprade sõidutamiseks ümber Eesti ja 3 min on niigi palju, et näidata esindusele, et näe, tegin proovisõidust ka saate.
Mulle kahjuks selline jutt vms ei meeldi.
Jutt on väga tehniline jne aga siis järsku tulevad lapsikud sõnad sisse nt kumm ja katki jne.
Kui Väints peaks iga autoga millega ta sõitnud on mingi 22 minutit mula ajama, siis ma ei viitsiks ka neid vahtida.
Aga Väints teeb lühidalt ja konkreetselt. Lihtne ja loogiline ülevaade autost, täpselt selline mida oleks vaja, kui minna autot ostma.
Aga see puhtalt minu isiklik arvamus. Kõigile ei saagi kõik meeldida :)
Kui on PROOVISÕIT siis see 22 minutit on ok. Väintsi tutvustused jäävad jah järjest lühemaks ja lühemaks, sisult vot selline auto ja kihvtid tuled ja mulle meeldib.
Gleni ülevaade oli värskendav vaheldus. Vb seda mootorijuttu oli alguses pisut palju, aga kokkuvõttes jagati ka sellist infot, mida reklaamvolikust või tootja kodulehelt ei leia. Seda on korduvalt jahutud, aga Väints on küll lobeda jutuga, kuid ei ole loomult autoinimene. Nii ongi tema aautoülevaated kujunenud omamoodi kiirtoiduks, mis parema puudumisel ajab asja ära, kuid pole midagi sellist, mille peale plaksutada. Isegi kui püüda väita/ näidata, et nn "emotsianaalne ülevaade" on taotluslik, ei varja see pealiskaudsust. Ülevaate eesmärk peaks muuhulgas olema anda ja vahendada auto kohta informatsiooni, mida kodulehelt ei leia. Hea ja kogemustega ajakirjanik oskab võrrelda ka konkurentidega. Pika jutu kokkuvõtteks palun anda Glenile esmaspäeviti rohkem eetriaega... :)
Naljakas kuidas osadel läheb ikka sõna auto kumm ja katki hinge, loodetavasti nad siis järgivad ise 100 protsendiliselt siis õigekeelt kuid väga, väga kahtlen selles kes siin juba autovideosi vaatavad.
Aga video ise täiesti mõnus isegi ja võimalus ka ise edasi kerida aga endale kui suht rumalale auto remondi osas oli huvitav kuulata tehnilist juttu ja nii hästi seletatud, et nagu saanuks isegi targaks ja võiks käed õliseks teha.
Igatahes uus 6 tundub kunagi tulevikus oma tehnilise osa poolest päris jama ja kulukas remontida, eriti sisi 2.5ldran-vähemalt jututst ja erilistets uutest tehnika arendustets tundus tulevikus seda tehnikat remontida päris keeruline ja väga kulukas.
Raido - MX5l on läbi aegade siiski olnud heebel, mitte rullik. Nii see see kipub olema enamus "japsidel". ;) 6-l vist ka algul rullikut polnud, see rohkem viimaste mudelite teema. Igatahes, pakkumised küsimusele on oodatud, see puudutab mudeliseeriaid laiemalt. ;)
Tore, et Gelni pikk ja tehniline saade teile meeldis. Gleni võib ka tulevikus sellest rollist leida. Mis aga saadete erinevusse puutub, siis iga mees teeb asju nii, nagu ta teeb. Kellele meeldib rohkem, kellele vähem. Mina eelistan lühemat ja kiiremat ülevaadet. Glenile meeldivad numbrid ja kõikvõimalikud tehnilised nüansid.
Kas see sinu kiire ja lühike ülevaade teenibki seda eesmärki, et inimene kindlasti salongi läheks? 3 tunnise saate käigus jõuab ilmselt enamus arusaamale, kas ta läheb seda autot vaatama lähemalt või mitte. 5-6 minuti peale ei oska jällegi ööd ega mütsi mõelda.
Aga õnneks või kahjuks meeldivad endalegi pikemad ja põhjalikumad ülevaated. Kas esituled ja taguots ilusad on või mitte ilusad, saan isegi otsustatud
Gleni ülevaated on suurepärased, tundub, et tal kohe on huvi asjade vastu ning seepärast tekib ka häid mõtteid mida teistega jagada. Lisaks kiidaks vanemaid tsikli arvustusi.
Esimesed 10minutit tundus mulle kui tüüpilise esinduse automüüja jutt...Järgmised 8 minutit tuli üsna ümmargune jutt, mis suuri teadmisi ei andnud. Alles viimastel minutitel tuli mööda minnes kaks kõige tähtsamat asja välja - hind ja kütusekulu.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (35)