Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
SEAT on moevooluga kaasa läinud ja vorminud oma Leonist all-roadiliku välimusega ja natuke kõrgemaks tõstetud Leon X-Perience'i. Glen ja Kaspar ladusid loomulikult auto servani kola täis ja proovisid sellega ...
Teie kahe saateid on alati väga mõnus vaadata. Jään järgmist sõiduproovi ootama.
Tänapäeval diisli ostmiseks peaks olema kaks kriteeriumit:
1. Enamus kilometraasist koguneb maanteel sõites
2. Vajadus tihti haagist järel vedada.
Kahju, et need diislid tänapäeval nii palju kallimad on, et see tasuvus aeg on nii pikk, et enamus müüvad enne selleni jõudmist auto maha.
Samas natuke kallim, aga maastikul arvatavasti suutlikum on uus Subaru Outback.
No nagu lapsed. Pole ju naljakas kui keegi su tagumikku ennast kinni imenud on ja siis sõita nii pool tundi. Üks hetk nagu Audi kraavis. Ma võtan tavaliselt hoo maha ja tavaliselt kimab mõõda. Eks see liiklus ole kahepoolne- endale peaks ka otsa vaatama. Võimalik et blond tahtis kiiremini sõita ja püüdis siis oma targa mõistusega teid survestada kiiremini kulgema. Et siis oligi selline arusaamatu hetk ja kumbki omamoodi jäärapäine.
Huumorit ka. Kas õli kanister oli ka kaasas? Palju õli see mootor ka võtab?
Olles omanud 2 Seati ja 2 Volvot võin julgelt öelda, et Seat ei ole Volvost kuskilt poolt vaiksem ja linnas oli saksa hispaanlane vähemalt enamiku mu sõprade arvates liiga jäik, rehvimüra ka liiga palju. Seati ainsad positiivsed omadused oli väiksem pöörderaadius ja natuke madalam kütusekulu.
Uue Leoni universaaliga ka proovisõit tehtud, küll n.ö. tavamudel ja esiveoline, selline tüüpiline ei-liha-ei-kala VAG liikur. Samuti pidin taas tõdema, et normaalseid istmeid oskab saksa tootjate puhul teha vaid MB. Seatiga peale u 20km sõitmist hakkasin nihelema kuna alaselg oli väsinud. Samas Octavia Combi istmed pakkusid paremat tuge alaseljale.
Jube närvidel hakkab viimasela jala Glenni targutamine ja Kaspari kallal võtmine. Glen oleks ise nii prefektne et ta sõidab kõige pareminei autoga, kõige ökonoomsemalt ja köige paremine vahetab kiirendusel käike. Seda olen juba varema aru saanud, et Kaspari arvamus tambitakse kohe kümpi ära. Usun et ta on ka kaamera taga samasugune "mulonalatiõigusmees".
Valus mesatädi, sellisele näita pidurituld paar korda, küll siis teab mis teha. Omal ka niimoodi persses sõidetud ja siis mõtlesin küll, et ostan mingi odava auto, panen pädevad pidurid peale ja siis pidurdan mõnuga:)
Tamm sa võiksid iroonia oksa endale kasvatada:). Minule just meeldid selline väike tögamine. Ja palun ärge sõitge liiga tagumikkus jubedalt häirib, kui tahate kiiremini sõita siis sõitke mööda mitte oodake millal laks tuleb. Norm saade aga seati ei ostaks ikka, kui siis sarnase skoda
Mõtetu masin mu meelest. Enne ostaks mõne Outbacki või Foresteri üldse. 4 vedu aga sellisega ju ei lähe kuhugi. Glen ütles ka, et kruusal kriimustad ära. Mis siis veel muust. Üllatavalt mürarikas kah. Eeldaks, et kui on mõeldud vähe sellisem x mudel, siis oleks ka selles osas midagi tehtud müra jms aga sealt hoitakse kokku.
Mind häirib hoopis ka see, et vot võta kinni, kas motorsi meestel on Seat lemmik või mitte (Glen ju jutu järgi ise paar omanud) aga just Seati poolt tuleb selliseid pikemaid ülevaateid ja kiitvaid kah.
Minu meelest Skoda on asisem, ainus asi ongi, et Seat on ehk parema välimuse, mitte küll kõik aga osad. No näiteks see eelmine Leon, palju parem välimus kui kõik need Golfid, Astrad ja muud sellised klassis, aga sisu oli odav, mürarikas, vedrustus sportlik, eesti künklikul teel ebameeldiv. Mulle meeldis eelmise Seati välimus väga, aga just selliste muude asjade osas. No võtame loogiliselt näiteks. Skoda teeb praegu väga häid autosid aga välja näevad suhteliselt mannetud. Seatil osad autod näevad väga head välja, meenutavad Alfat veidi (Walter da Silva oli ju alfa romeo disainer 90ndatel) aga kvaliteedis on vajakajäämisi. No ei saanud siis nüüd kõigile ustele panna seda pehmemat materjali või?
Outback jääb mootori poolest Seatile alla. Eriti karm on bensiinimootorite võrdlus. Subarul 235Nm/ 4000 pöörde jjures ja Seatil 280Nm / 1350- 4500 pööret. Vahe avaldub selgelt ka kiirenduses. Seatil 7,2 ja Subarul 10,2! Lisaks on viimasel suurem kütusekulu, väiksem pakiruumi maht, lühem garantiiaeg, kallim kasko ja 5 000€ võrra kõrgem hind.
Tõenäoliselt on Subarul parem maastikuvõimekus, iseasi palju sellest igapäevaselt abi on.
Tuleb tunnistada, et mootor on küll maanteel pea sama janune, kui poolteist korda võimsamal USA SUV-il. Kui on reklaamitud kiirendus 7, kuid tegelikkuses on 10 s, kui on reklaamitud kütusekulu 6, kuid tegelikkuses on autopiloodiga sõites 10 (maanteel), siis on ikka midagi viltu.
Tõsiselt rääkides, siis maanteekulu nii 7 kandis oli reaalne, meil algas see keskmise näit, nagu Kaspar ka mainis, vist 13 kandist ja kukkus pidevalt... ;) Ja kiirendust ei mõõdeta tehase poolt kunagi täislastis autoga, nii et ka sellel näidul pole viga. Senised Leonid, Cupra sh, on pigem isegi tehaseandmetest paremat kiirendusnumbrit näidanud, tühjas konditsioonis muidugi.
No mind jätab külmaks see kui Seat on kiirem. Ei harrasta streetrace. Valgusfoori tagant 2 sekundit aeglasem ei peaks nagu mingi maailma lõpp olema ju.
Võimalusel võiksite järgmistel kordadel proovida ka võrdlustesti tegemist. Seat Leon X-Perience kõrvale sobiksid hästi võrdluseks näiteks konkurendid kontserni seest: Škoda Octavia Scout ja VW Golf Alltrack. Hea video, edu!
Seat jääb seatiks, üldiselt on ta väga sarnane oma eelkäijatega kuid Experiencil on üks suur eelis ja seda just libedal teel, minge proovige seda masinat nüüd talvehakul karmides tingimustes, teeb silmad ette oma uue 4-veo süsteemiga subarutele, just teelpüsivuse osas. See on üsna müstika kuidas see toimib, juhitavus on üli hea! Sai läinud talve lõpul käidud Seati demopäeval AUTO24 ringrajal, kus rada oli üsna kehvas seisus, st. osa rajast rööpas, kohati rööpas asfalt väljas kurvid jällegi üleni jääs ja väga konarlik jää. Proovisõittu sai teha seal nii Cupra Xperienci ja muude seati mudelitega, kuna uuel cupral enam nelivedu ei pakuta, oli see pidevalt Xperiencil rajal jalus.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (16)