Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Kõik Citroëni uuemad mudelid on paistnud silma omanäolise disainikeele ja julge värvikasutusega - ja seda võib öelda ka uue Citroëni linnamaasturi C3 Aircrossi kohta.
Citroëni esituled on viimasel ajal ...
Ma lepin kõigi autodega reeglina,olgu sakslane,ameeriklane,jaapanlane,koreakas või minu poolest kasvõi venelane! aga prantsuse autod lihtsalt ei meeldi.Mai teagi see on pehmelt öeldes õudne see nende disain,minu arust need konnasööjad toodavad konkurentsitult maakera kõige koledamaid autosi:D
Tore, et meil on vabakaubandus ja tarbijal võimalik valida, mida ostab. Põnevaid autosid pakuvad paljud tootjad.
Autode kvaliteet ja vastupidavus on täna juba enam-vähem kõigil sarnane, sest enamus lahendustest ostetakse sisse või arendatakse välja koostöös teiste tootjatega. Kuna autoturg on tootjaid täis, siis ega suuremat kvaliteedi/vastupidavuse proleemi enam ükski autotootja endale lubada ei saa. Küll aga ei ole kõik tootjad suutnud veel klientide eelarvamust muuta.
Citroen'd päris funky välimusega mis pole päris minu maitse järgi, et ise ostma ei läheks.
Siin ma mõtlen, et 0 -> 100 km/h kiirendus maanteel möödasõiduks pole asjakohane info, kuna maanteel olemasolev kiirus on ju 90 km/h. Ehk siis kasulikum info oleks pigem kiirendus 90 -> 100 / 110 km/h ning kuidas auto käitub möödasõidu ajal?
Kõige koledamad masinad ongi maamunapeal pranslased ja japsid. ega ei jaga lahti miks neid ostetakse. sõidumugavust pole .vastupidavad vaid garantii aja punnitades
ütleks selle masina kohta. mina seda endale ei ostaks, kuna mulle maastirilaadsed masinad ei meeldi, kuid prantslastel on midagi, mida teistel ei ole. mingi eripära, mis hallist massist eristab. ja mugav ja pehme on see masin kindlasti, nagu ka teised prantslased. kellel vaja ainult linnalähedal maal sõita või ka ainult maal kohepeal, on see kõrgem kliirents täitsa asja eest. lühikesteks otsadeks autot küll ja veel. no ja seljavalutajatele, kes tavalisse masinasse sisse-välja ei saa, on see asjaks ka linnas.
Ahh, siin lihtsalt lasteaednikud-debiilikud-ilanokad koos, kes omale normaalset(kõnealust) autot lubada ei saa. Lihtsalt vanade Volksvaageni omanikele ei mahu hinge, et mõne teise riigi autotootja teeb töökindlamaid ja ihaldusväärsemaid autosid.
Mul on juba neljas prantslane (Peugeotid) ja nendega väga rahul olnud. Eelmist autot pidasin 6 aastat, ühtegi lisaremonti peale korraliste hoolduste auto ei vajanud. Nüüd on aasta juba olnud Peukar tutikana võetuna (eelmised ikka pisut vanemad). Sama raha eest ostad tutika auto, kui sakslase saad sama raha eest vana osta.
Olen omanud sakslast, rootslast, jaapanlast, nn tšehhi toodangut ja nüüd on prantslane (uus Megane) ja võib öelda, et vahed muutuvad väikesteks ning kõik tootjad teevad juba väga häid masinaid. 10-15 aastat tagasi olid vahed masinatel suured kuid nüüd väikesed.
Ega maitse üle võibki vaidlema jääda.
Ühele meeldib ja teisele ei meeldi. Paratamatus.
Küll aga ei tasu teha selliseid absurdseid väiteid nagu saksa autod on alati paremad, kui prantslased. Mu eelmine auto oli Audi A6. Hooldasin seda täpselt nii nagu pidi aga raibe lagunes ikkagi. Siis otsustasin hetkeemotsiooni ajel osta endale Renault. Möödas on 3 aastat ja olen pidanud seda lihtsalt hooldama. Ühtegi teist muret ei ole olnud. Sõidumugavuse poolest teeb see Passatile ka silmad ette. Sõit on mõnusalt pehme ja vaikne.
Seega kõik on suhteline. Tunnistan, et antud C3 endale ei valiks aga saan aru inimestest, kes seda siiski teha otsustavad.
Väga äge tegelane.Just selle omapära,mida kriitikud siin väidavad nõmeda olevat,pärast see masin mulle meeldibki. Plaanin ka proovisõitu kindlast,loodetavasti mu arvamus sellest ei muutu. Hetkel ostma ei hakka,hammas lihtsalt peale ei hakka.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (19)