Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Ka Volvol ei jää muud üle kui joosta kaasa linnamaasturite globaalse buumiga. Seekord on meil proovimiseks äsja ka väärika Euroopa aasta auto tiitli koju toonud Volvo maasturite pesamuna ehk XC40.
Väike ...
Issand olgu kiidetud, ühte linnamaasturit oligi jube hädasti juurde vaja.
kiirenduse andmed sajani on valed, koos kalapilguga linnamaasturijuhi mõtlemiskiirusega, kuniks ajju info jõuab et foor roheline ja tegudeks läheb, kulub 30 - 60 sekundit.
Millal Laurit jälle näha saaks? Või MotorsTV'd? Ongi nüüd selline ilane kontorikanade saade?
Tõeliselt silmatorkav tõesti. Lausa nii palju, et torkab mu silmad peast välja. Üldiselt kole nii seest, kui väljast. Ma ei teagi miks, aga kuidagi häiriv on selle auto disain.
XC40 tundub täiesti mõttetu valik kui hinnavahe XC60-ga on niivõrd väike.
Kui vaadata XC40 hinda normaalsema mootori puhul ja võtta võrdluseks näiteks Momentum AT8 AWD, tuleb hinnavaheks 4-5 tonni, sõltuvalt sellest kas mootoriks on bensukas või disla.
Aga selle raha eest saab klassi võrra suurema ja parema masina. Nagu ülevaateski öeldi, materjalide kvaliteedi vahe on suur
Võrdled võrreldamatuid. 4-5 tuhat on vahe siis, kui valida XC40 kõige võimsam bensiinimootor ja XC60 kõige nõrgem bensiinimootor. Võta võrdlusesse XC60 T6 Momentum AT8 AWD ja vahe 13000 eurot. T8 puhul lisa 9000 eurot otsa.
Minu meelest jälle täiesti võrreldav võrdlus. Seda mõtlesingi et XC40 kõige võimsam bensukas on sama mis XC60 kõige lahjem. Võimekuse vahe tuleb kaaluvahest, aga 6,5 vs 6,9s sajani on aktsepteeritav. T3 XC40l on ilmselgelt liiga lahja. T4ga säästaks, aga kiirendus 8,5 sajani ongi aeglasemast klassist.
T6 XC60-l 5,9ga on jällegi suurem vahe kui T5 vahe erinevatel masinatel, nii et selle eest peabki rohkem maksma.
Arvata võib, et AMG GLC on kallim kui tavaline GLE. Vaata teiste tootjate hinnakirja ja näed täpselt sama mustrit. 8,5 on aeglane? Mina sõidan autoga, mille kiirendus 0-100 km/h on 12,7 tehase andmetel. Arvestades, et auto on 19 aastat vana ja mitte kõige eeskujulikumas konditsioonis, siis võib sekund-paar veel otsa lisada. Tallinn-Tartu/Tallinn-Pärnu tipptunnil on keeruline mööda saada, aga muul ajal küll üldiselt probleemi ei ole. Sõitsin ka tööasjus autoga, mille kiirendus 6 sekundit ja tundus väga kiire mitte lihtsalt aksepteeritav. 6 sekundit on kuumpärade mängumaa. Golf GTI on enamvähem sellise kiirendusega ja reaalselt lihtsalt liiklemiseks ei ole kiiremat kui 6 sekundit kohe kindlasti vaja. Lõbusõiduks ehk on.
Haiged spetsialistid koos. Eestlased ikka kibestunud jorrid. 8.5 sek 100ni aeglane? Te poleerite tala foori taga, istute oma nutitelefonides, normaalse rohelisega ei suuda startidagi ja räägite aeglane? Kuhu sul seda kiirendust vaja on?
Nali on see, kui üks üritab kõigest väest oma naabrimehe autot üle lüüa, aga naabrimeest absoluutselt ei huvita see, mis auto naaber nüüd ostis, õigupoolest ei pruugi seda nädal otsa tähelegi panna. Või ka see, kui naabrimees sõidab aeglase ja odava autoga, aga tal on see teadmine, et ükskõik, mis auto keegi ostab, ta võib iga kell selle mitmekordselt üle trumbata. Üks punnitab ja raiskab raha, et kõvem mees välja paista, teine on palju jõukam, kihistab vaikselt naeru ja elab oma elu edasi.
Miks pole sõnagi sellest, et Volvo kuulub hiinlastele. Seda võiks ikka igaüks teada, kes Volvo soetamise peale mõtleb. Ja miks alles nüüd, kui Volvo hiinlastele maha parseldati, on hakatud igale poole Rootsi lippu toppima?
Tänapäeval pole üldse enam oluline, mis või kes millelegi või kellelegi kuulub- rikas ostab omale firma ja ainus eesmärk on sealt kasumit saada. Kui hakata automaailma lahkama, siis juba ammu ei ole enam paljusid rahvuslikke marke olemas, omanikud istuvad hoopis kuskil teises riigis või mandril või on kaks-kolm tootjat kokku koondunud ja vorbivad ühte mudelit erineva välimusega.
Alati ei pea vist kriteeriumiks olema, et saaks sama raha eest võimalikult suure auto. Kui keegi hakkab rääkima suure auto paremast juhtavusest, siis ma esitan alati ühe küsimuse - miks WRC rallikad on tehtud väikeautode baasil?
FIA käseb oma reeglites. Üks hetk oli neil mõttes küll, et võiks keskklassi baasil teha e. toona i40, Mondeo, Passat, C5. Tõsi on aga see, et paljudel rallidel nii suurte autodega eriti kiiretsi liikuda ei saaks ning probleem pole otseselt juhitavuses, vaid katsete eripäras, väiksemaga mahub paremini.
no ma ei tea - mingi aeg oli WRC-s Peugeot 206 tegija, siis Peugeoti turundusinimesed surusid peale, et promoda on vaja suuruselt järgmist mudelit 307. sellest tehtigi rallikas ja kõik hakkas ralli tulemuste osas minema allamäge.
80-datel oli ju sama kunagi lõi platsi puhtaks Audi Quattro, aga ühel hetkel kui tuli Peugeot 205 T16, mis oli lisaks keskmootorile ka pisike ning kolaka Audiga oli raske konkureerida. Aga selge see, et sirgel ja siledal teel on suure autoga sõita mugavam, rekkaga muuseas veel mõnusam.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (20)