Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Kui poolteist aastat tagasi ilmus esmakordselt Seati mudelivalikusse Ateca, siis nüüd on taas põhjust rääkida Seati linnamaasturitest - seekord aga väikeautode võtmes.
Proovisõiduauto tehnilised ...
"Linnamaastur". Linnas ei sõideta maastikul. Teedel sõidetakse ja needki on asfalteeritud. Olgu neid auke teedes palju tahes, maastikuks seda nimetada on veidi imelik.
Linnamaasturi praktiline väärtus linnas, ka Tallinnas, on null. Aga kuna tegemist on moekaubaga, siis rahvas tahab ja seetõttu ka toodetakse. 1999 aastast alates kui BMW tegi esimese X5, hakkas see linnamaasturi ihalus pihta.
No piirdume esialgu euroopalike trendidega. Enne parketikaid oli siiski mahtuniversaalide periood, mille avalöögi tegi vist Espace 1984, aga siis veel massihüsteeriat ei tekkinud. 80ndate lõpp ja 90ndate algus oli veel traditsiooniliste kerekujude periood, aga 90ndate lõpus hakkasid nad ründama- Zafira, Sharalaxy, Shuttle, Mitsu Space seeriad, Sintra, Scenic, Premacy jne.
Nö linnamaasturite hullus sai ikkagi alguse CR-V ja esimese RAV4 tulekuga Eesti turule. Ja nende asjade populaarsus on täiesti arusaadav. Nad on mahukad, kõrgema kliirensiga, kui tavaline sõiduauto, turvalised, lisaks näevad välja ikka nagu maasturid (peaaegu ja see on nii mõnegi jaoks oluline). Ja no kui valida, kas osta mingi Tourani sugune perevagun või linnamaastur, siis igal juhul eelistaks linnamaasturit- välimus loeb ka midagi. Lisaks on linnamaastur mõnusam sõita, minu tunde järgi vähemalt. Aga maitsed on erinevad. Linnamaasturite populaarsus on väga loogiline.
Universaalkerega autosse istmeid maha lastes jääb sile põrand ja pikkust 2 meetri jagu aga palju nendel "maasturitel" jääb? Heal juhul 150-180 cm. Oma vanasse Omegasse mahutasin sisse 3m töötasapinna. Vat see on praktiline. Samuti võis seda probleemideta ööbimiseks kasutada.
CR-V 2016: täiesti sile põrand ja 185cm pikkune ala. Saab vabalt magada, samuti ka mööblit vedada. Elutoa sektsioonkapp kahes osas autosse- mitte mingit probleemi. Muidugi, pole nii vaene, et ei suudaks mingit ööbimiskohta sebida vajadusel. Autos magamine on paras jama- aknad pärast seest märjad, õhku vähe jne.
Eelmisele,jäta need crv-hrv kus kurat .Jubedaimad käulad mida liikuses näha.Tavaline perevagun igatpidi etem,või siis parem täisverd maastur.See hondakräpp pole liha ega kala.
Viimased CR-V-d on ligi 4,6m pikad, tavalised parketirallikad ca 4,3m- mingit erilist mahutavust neist küll ei leia. Välimus on nagu on- eelmise põlve ülikoledast kašškaist ei taha rääkidagi, teised vähemalt küljelt vaadates kõik täiesti ühesugused. Aga eks läheb seegi hullus kunagi üle.
ee mahukad? kuidas, näiteks Tiguani pagasiruum on väiksem kui Golf Variandil.
linnamaasturiga sõita mugavam? mm no selles valguses on õigus, et autosse sisse ja välja astuda/istuda on parem, kõrguse vahe on väiksem tagumikul, aga mis sõitmist puudutab, siis on tavaline perekas ikkagi juhitavusel parem, ei õõtsu tuulekäes nii ropult ja istub kurvides kindlamini. aga eks kõigile on oma valik
BMW X5 oli esimene linnamaastur, mille sõiduomadused olid võrreldavad tavalise sõiduautoga. Populaarsus linnamaasturite segmendis hakkas pihta maailmas ikka X5-st. Aga selge see, et X5 ei olnud esimene. Mõned loevad maailma esimeseks linnamaasturiks VAZ 2121-te, ehk NIVAt.
Kui siin keegi mainis CRVs magamise võimalust, siis samamoodi sile põrand tekib ju ükskõik millisesse universaalkerega autosse. Linnamaastur on armastatud moekaup, mis on samas ebaotstarbekas. Mingi aeg muutusid populaarseks istmetega pirukad ja mahtuniversaalid. Nendes on isteasend samuti kõrgem nagu linnamaasturis aga need ei saavutanud sellist populaarsust, kuigi on väga praktilised ja istumisasendilt ning juhitavuselt sarnased linnamaasturitele.
Linnamaasturiga on aga lugu selline, et Subaru Outbacki pagasiruum on väiksem kui Škoda Ocatavial, Forresteril väiksem kui Honda Civicul jne. Seega ei ole linnamaasturid kuskilt otsast ruumikad oma suuruse kohta. Ka ei ole nad turvalisemad (ei ole tähendanud seda turvatestides). Halvem juhitavus võib tingida ootamatutes situatsioonides hoopis suuremat riski auto üle kontroll kaotada. Aga las ta olla ja las igaüks sõitku, millega tahab
Istmed all on aga OBl jällegi suurem pagasnik...see viitab sellele, et tavaoludes on mõnusam reisida salongis. Numbrid näitavad sama. OB-d linnamaasturiks kutsuda on samuti veidi keeruline, pigem suutliku AWD süsteemiga kõrgem universaal. Normaalne kliirens tagab ka selle, et võib kõvakattega teedelt metsa seenele ka keerata, keskmine pereauto täna seda kahjuks teha ei taha ning annab mööda maad lohisemisega sellest kenasti ka märku.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (15)