UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer

Jätkame kõrgemate sõiduautodega - kui eelmisel nädalal oli proovisõiduautoks Subaru Outback, siis seekord vaatame üle Opeli teise põlvkonna Country Toureri. Country Toureri kapoti all on veel Opeli mootor, ...

KOMMENTAARID (24)

... 18. juuli 2018  08:23 Ebasobiv kommentaar
Oleks võinud madalavõitu kliirensi ka arvuliselt välja öelda. Tootjatel on tohutu hirm kliirensit oma kataloogi või kodulehele lisada.
k... 18. juuli 2018  09:47 Ebasobiv kommentaar
Just hiljuti olla keegi ajakirjanik maininud samu sõnu: "milleks on Opeli kaheliitrine väga vaikne "sosistav" diisel" võrdluses PSA 2-liitrisega, mis lausa karjuvat?
Halloo, oled siiski midagi sassi ajanud? Opeli 2 liitrine , mis Zafiral või Insignial peal, teeb ikka kõvasti lärmi PSA 2 liitrise kõrval, mida ei peagi esmapilgul diisliks. Omal just võrdlus hoovi peal olemas.
-:- 18. juuli 2018  10:20 Ebasobiv kommentaar
Põhja kõrgus on OK, kui auto alt saab risti, 200x200 prussi läbi lükata.
hmm 18. juuli 2018  10:45 Ebasobiv kommentaar
No väike vahe, kas jutt on pre-fl 2.0 118kw fl 120kw või siis viimane 125kw.
Kui võrdled oma PSA mootorit esimesega, siis on sul kindlasti õigus. Videos käib jutt ikka viimasest :)
InsigniaCountryTourer 18. juuli 2018  12:20 Ebasobiv kommentaar
Pool aastat ja 15 000 omanud samasugust. Pole hetkel paremat autot omanud. Mõned miinused on (näiteks liiga tundlik kokkupõrke hoiatussüsteem ja jämedad piilarid) aga millel neid ei oleks. Vaidleks vedrustuse koha pealt, et Touriga sõites tunne nagu ameeriklasega. Ülipehme. Sporti peal isegi liiga jäik aga olen sätetest (saab muuta rooli, kasti, vedrustuse ja 4wd käitumist) sportveermiku välja lülitanud. Trassil kulu 6 liitrit (just nädalavahetusel 500 km ots). Linnas sõltub väga palju jalast (8-11). 4WD töötas lumel suurepäraselt.
kiliirents 18. juuli 2018  16:18 Ebasobiv kommentaar
auto ei pea olema pukk et asfaldil sõita. mis valu see küll on, et tahetakse kõrgeid autosid, millega tuleb tootjatel meeletult vaeva näha, et nendega teedel samaväärselt tavaliste autodega sõita kannataks. no ja siis on tulemus selline, et ainult premium klassi linnamaasturid on ka teedel normaalsed sõita.

See Opel on just selline hea + 25mm kõrgusega ja võimalusel neliveoline auto. kohati jääb selline mulje, et kõik on hullud jahimehed, kalamehed, metsamehed, või surfarid, et aetakse taga mingit maastikuvõimekust.
küsimus 18. juuli 2018  16:48 Ebasobiv kommentaar
Kas see tagumine differ oskab lukku ka minna ,mitte 100% loomulikult, või lihtsalt jagab tagasillas veojõudu vasakule-paremale vastavalt vajadusele?
To kiliirents 18. juuli 2018  17:03 Ebasobiv kommentaar
+25mm tõstet on ikkagi paras nali, võetagu eeskujuks Volvo V90, tavamudeli kliirents on 153mm ja Cross Country mudelil on 210mm, sõiduomadused sisuliselt samad.
Isegi tava V90 "võistleb" kliirentsi osas rahva lemmiku parketimaasturi Honda CR-Vga. Silma järgi pakuks et tava Insignia kliirents jääb kuskile 130 ja 140mm vahele. Kodulehel nad seda infot ei soostu jagama.
Oma arvamus on, et kuskil alla 130mm on Eesti teid arvestades ikka selgelt vähe, saab kohe mõnuga põhja äestada.
spets 18. juuli 2018  17:07 Ebasobiv kommentaar
Selle põlvkonna Opeli 4WD l pole taga difrit, vasak ja parem pooltelg on ühendatud tagumise reduktoriga läbi veojõudui jagavate hõõrdketaste mida kontrollitakse elektriliselt. Tagumine peaülekanne ja kardaan on omavahel permanentselt ühendatud. Aga vastus on jah - vasak ja parem tagaratas on vajadusel omavahel 100% ühendatud. Sarnane lahendus kasutusel ka Fordi RS praegustel mudelitel, lisaks peaks uuemad premium brändide mudelid ka seda juba kasutama (nt.Jaguar).
... 18. juuli 2018  17:22 Ebasobiv kommentaar
Enda autol kliirensit 150mm (väidetavalt). Ei ela linnas. Pidevalt kivi kolksub vastu põhja. Üks päev sõitsin maanteed mööda ja teeremondi käigus oli kaevatud auku kruusa lükud. Igatahes ei olnud see väga hästi tallatud. Põhi käis lupsti kruusa sisse. Veel mitu päeva hiljem kruusa lendas põhja alt.
... 18. juuli 2018  17:26 Ebasobiv kommentaar
Ma ei mõista, miks on nii raske leida infot auto kliirensi kohta. Ametlikelt lehtedelt ei leia enamasti midagi. Siis on veel need auto faktide lehed, mis esitavad erinevat infot faktide pähe. Selle sama Opeli näitel on naljakas see, et välismaine leht väidab tõsteks 20mm ja Eesti Opeli koduleht 25mm. Miks ei suudeta kirja panna, kui palju see kliirens siis on.
Milleks? 18. juuli 2018  18:31 Ebasobiv kommentaar
Milleks on linnas elavale inimesele vaja kõrgendatud kliirensiga masinat? See on pigem tänapäevane ja väga nakkav kõrgemal oleku ihalus. Alati öeldakse, et kõrgemal on parem vaade jne... Aga kui kõik ostavad endale kõrged parketikad, siis enam ei ole vahet ju. Järgmisena hakatakse rekkasid ostma, sest sealt on veel parem vaade.
Ise sõidan umbes 100 mm kliirensiiga 2WD autoga ja põhjalused plastikud on terved ning kinni ei ole jäänud.
Eelmisele 18. juuli 2018  18:42 Ebasobiv kommentaar
Mida sa seletad, kes siin räägib et linnas elab? Maal oleks ka hea universaal, väga palju inimesi elab väljaspool tallinnat ka tainas.
? 18. juuli 2018  19:15 Ebasobiv kommentaar
Küll neid milleks tegelasi on ikka palju alati, ära muretse niipalju teiste pärast, elan korra ja soidan kasvõi rekkaga, mis see sind sügab.
paul 18. juuli 2018  20:49 Ebasobiv kommentaar
see on nii tavaline, et "mul ei ole vaja, siis teistel pole ka vaja". Pole mõtet oma aega ega energiat nende peale raisata. auto paistab nagu auto ikka ja ma oleks tõeliselt üllatunud, kui tutikas insignia sitt on. tegin proovisõitu umbes 5a tagasi äkki ja siis ei istunud istmed ega käigukast üldse kohe. ma ei mäletagi, mis täpselt valesti oli, aga tulin selg ees esindusest välja. kindlasti subjektiivne, aga kahjuks jätab sellise märgi, et teistkorda enam naljalt proovisõitu ei planeeri.
Milleks? 18. juuli 2018  21:10 Ebasobiv kommentaar
Ka mina ei ela linnas, veel vähem Tallinnas. Ja autoks on universaal. Aga näed, pikendamise (kõrgendamise) vajadus puudub ning saan ka madalama autoga hakkama.
seeb 18. juuli 2018  23:05 Ebasobiv kommentaar
Naljakas on see, et kõrge auto puhul tahetakse ikka seda "sportlikku" isteasendit. No ei oska enamus autojuhte ka "puki otsas" korralikult parkidagi; metsas juurikate otsas ukerdades on ka see "silmad akna servas" olek ikka väga abiks...
votvot 18. juuli 2018  23:20 Ebasobiv kommentaar
Tahate kõrgusi, minge kombaineriks.
Kas midagi muud, head-vead selle auto kohta öelda polegi?
hehee 18. juuli 2018  23:44 Ebasobiv kommentaar
see ikka mitmeid kordi kenam näeb välja kui OutBack!
to: Milleks? 19. juuli 2018  09:59 Ebasobiv kommentaar
Kõrgemale on mugavam istuda ja tõusta, nii lihtne ongi. nelivedu on lihtsalt boonus, näiteks märjal murul suverehviga haagist liigutades, siis ei pea suurema mustriga rehve panema, võib vabalt mingi "energy saveriga" sahistada ja saab murule ka keerata. Mina vahetasin Berlingo Kodiaqi vastu, iste sama kõrgel aga sõit tükkmaad mugavam.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(17)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

 
Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

 
Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

 
Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

 
Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...