Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.
Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...
Lahja, võimu on, liitraaži on, käigukastil käike on, aga kuskile kaob ca 1,5-2 sek sajani kiirendust ära. Just sõitsin tuttava škoda kodiaqiga, millel 140 kw 2 liitrit diisel DSG ja 7 kohaline saab sada sisse 7,7 sek, 5 kohaline 7,5 sek. Kui juba osta linnamaastur, mis on suht nõme riistapuu, siis vähemalt võiks natuke liikuda. Selles hyndais kannata ainult diisli jõuramist.
2.0TDI Kodiaq läheb unes võib olla 7.5 sekki sajani. Tehaseandmed on 8.4 (8.6 7-kohalisel). 2.0TSI bensuka tehaseandmed on 7.5 (7.7), aga testides läheb ka see ikka üle 8 sekundi sajani. Diisel kohati isegi üle 9 sekundi.
Esimesed kaks on lihtsalt mingid ilanäppudest rullnokad. Igapäevaelus pole see 0-100 mingi näitaja. Olulisem on 80-120km/h ja selleks peaks olema 2.2 147kw ja 440Nm mootoril minekut küllaga. Välimus on muidugi jube sel autol. Hämmastav, Tucson tehti väga ilus, Santa Fe on peletis.
No näed- maitsed on erinevad. Mina ütlen, et on kole, sina ütled, et on ilus. Lepi sellega, et maitsed on erinevad. See, et mina ütlen, et on kole, ei tähenda, et see nii kõigi jaoks on. Aga lollakal on vaja ikka vaidlema hakata.
Ja mis see CR-V siia puutus? Hyundai ja Honda on kaks väga erinevat asja.
Ärge läbustage mingi hondarondiga seda nupukest.Üldpilt sellest fe-st ju täitsa kobe.Eks ta ole mõeldud pigem linnamaastikul tiksumiseks ja kiirendus 0-100 pole eesmärk.
ei vajagi enamt, kui linnamaastur. Hea kui kord aastas seenemetsa sõidetkase ja suvel paar korda randa. Mõni vaevalt et kunagi tee linnast väja leiab, vbl kusagile linna teise linna ehk, Kes mülkas elab, sõidab nagunii muu aparaadiga. Mõnda inimest huvitab 0 -100kiirendus samavähe kui auto jalamati alune muster. Disain on maitse asi, mõnele meeldib tume õlu ja mõnele hele, kolmas hoopistükki arvab, et õlu on vastik ja joob veini. Oleks päris jube, kui kõik maailma maitsed ja asjad oleks sarnased. Nõuka ajal enam vähem oli linnapildis nii, et oli 4 tootja sõidukid ja...
Õige. Sõber ajas kiirenduse andmed kodiaqi 2,0 bensiinikaga segi. Seda ma mõtlesin, et liigub lahjalt ja pidasin seda uue sissesõitmata auto probleemiks. Aga hyndai on ikka sekund aeglasem. Keegi ütles siin, et tähtis on kiirendus 80-120. Õige, aga see on pea alati parem nendel autodel millel on ka kiirendus 0-100 parem. Erinevus tuleb sisse sõiduharjumuses. Mõni ei viitsi manuaaliga käiku möödasöidul alla vahetada ja siis hindab nn otse käiguga kiirendusvõimet. Kõik uued autod jäävad siin vanematele võimsa mootoriga isenditele alla, kuna maanteekiirusel on pöörded praegu hästi alla viidud. Automaadil sõltub kõik aga kickdowni kiirusest. VW dsg on päris hea ja kindlasti edstab kodiaq diisel seda hyndaid diislit ka 80-120 kiirenduses. Aga üldiselt diisel ja linnamaastur on out.
üldiselt on see käula natuke liiga kallis ja minu jaoks isiklikult diisel=no buy. margi ja välimuse kohta ei ütle midagi, kellele ema, kellele tütar. midagi on ikkagi paigast ära selle masina juures...
0.100 aeg ja 80...120 aeg ei ole mingis lineaarses sõltuvuses: hyundail on 440 Nm, skodal 340 või 400 sõltuvalt versioonist. Aga misk võrrelda kodiaqi, mis on golf/Octavia põhjal välja venitatud c-segmendi auto, Santa Fega, mis on ikka aus d-segmendi suur auto? Kõik proovisõitjadki märgivad, et kodiaqi vedrustus ei kannata nii suurt autot välja, eriti kui sinna ülisuured mõttetud veljed on välimuse parandamiseks alla keeratud ja kogu kodiaqi veermik kobiseb ebatasasustel. Meie teed aga ongi üks suur ebatasasus.
Klassivahe näeb ära laiusest. santa fe on seest lai ja mõnus nagu d-segmendi auto, kodiaq on väljavenitatud karoq, mida peaks võrdlema näit 5008-ga, sees on tunne nagu suvalises c-segmendi autos
See hyndai klassikaline automaat, mis venitab sada sisse 9,4 sekundiga ei tee mitte mingit imet 80lt 120ni kiirendades. See kast tapab lihtsalt kõik selle väände ja võimsuse ära.
sellel on 8-käiguline automaat nagu näiteks kõigil uutel bemmidel. kanantab raske käruga manööverdamist ja mudas müttamist! see vw grupi dsg oma tõmblemisega madalatel käikudel, vähegi raskemas kohas manööverdades või käru kuskile nihverdades viskab kohe rämeda kärsaka välja, tuttav tagurdas sellega kahesillalist käru kergelt ülesmäge ja hetke pärast viskas mootori seisu ja punane alert "transmission overheat", see on naisteauto ja käru mass max 750 kg. Selline hüdrotrafoga automaat nagu Hyundail ei pane tähelegi sellist koormust, mille peale skoda dsg juba sureb...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (17)