MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(10)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus ES 300h

Lexus pole esiveolist ES-i varem Euroopa turul müünud. Aga nüüd, kui ka Toyota Camry on Euroopasse tagasi tulemas, otsustati ka Lexus ES Euroopasse müügile tuua. Ja uudis on ka see, et uus ES vahetab välja ...

KOMMENTAARID (41)

Mõttetud teemad! 13. märts 2019  20:59 Ebasobiv kommentaar
Selliseid veoskeemide ja kütuseteemaliste kritiseerijad on tavaliselt tavasõitjad, suvatorujürid, rullnokad, kelle kitsas maailmapilt koosnebki vaid sellest, mida ise parasjagu eelistab ja omab. Pole kordagi kuulnud, et vaidleks neil teemadel autodest jagavaid elukutselisi rallimehi, insenere või kompleksidest vabad autode testijad. Kasvage suureks ja arendage aju, kui teil üldse selline asi olemas on seal peakolus!
elukutseline 13. märts 2019  21:14 Ebasobiv kommentaar
kas oled mõnd elukutselist autospetsialisti rääkimas et civic on sama klass nagu lexus. täiesti erinevad asjad.
Kuulge spetsialistid 13. märts 2019  21:35 Ebasobiv kommentaar
Tehke endale asjad ikka selgeks. Esivedu sai alguse Minilt. Ning seda väga lihtsal põhjusel. Saada salong mahukamaks kuna mootor rist. Täna valmistatakse esiveolisi massilisemalt kuna see on tootmise mõttes soodsam. Vähem erinevaid kinnituspunkte mis teevad tootmise pikemaks ja kulukamaks. Kütusesääst on täna teema millele pannakse kõvasti rõhku aga esiveoline pole kindlasti kergem ja keskkonna sõbralikum kui tagaveoline. Nelikvedu on muidugi raskem ja seal ka komponente rohkem mida tuleb liigutada ja sellest ka suurem kütusekulu. Mis puudutab viimast Type R siis see auto on algselt ehitatud neljarattaveoliseks aga see oleks kergitanud hinda ja kaalu. Ning sellepärast loobuti neljarattaveost. Ja ma ei mõista miks Lexuse puhul üldse nii palju soiguda juhitavusest? Kas te pole siiani aru saanud kes on Lexuse/Toyota kliendid? Inimesed kes ei huvitu viimasest tehnikast, juhitavusest autosõidust. Need on autod neile kes tahavad vastupidavat liikumisvahendit mis telepordiks emotsioonitult kedagi kuhugile. Need on nagu telefoni maailmas kettagatelefonid. Millede funktsiooni ainult helistamine. Nii on ka Toyota/Lexusega.
B 13. märts 2019  22:00 Ebasobiv kommentaar
Loeb ju toode ja selle müük. USAs on ES ja GS alati kõrvuti müügis olnud (ES tuli müüki varem). ES on paremini kaubaks läinud. Võrdleme kolme mudelit, IS hind alates 38K taala, ES hind alates 39K taala, GS hind alates 46K taala. Müük nt vastavalt 2016, 2017, 2018: IS ca 37000/26000/23000; ES ca 58000/51000/48000; GS ca 15000/8000/6500.
Seega, kui on turgu esiveolisele ES-ile, siis seda ka toodetakse, vaatamata sellele, et mõne maailmavaatega see kokku ei lähe.
to:kuulge 13. märts 2019  22:10 Ebasobiv kommentaar
täpselt õige. esivedu = mini ja edaspidi hakati seda odavatele väikeautodele panema.õigustatud. saab kokku hoida kaalu, jalajälge ja kütusekulu. ühesõnaga odav ja lihtne. civic ongi mini aga lexus ei ole mini.lexuse klient ei taha olla odav. mis mõte on maksta lexuse (st luxuse) hinda ja saada oma raha eest odavat lahendust
Kel jõud, sel õigus! 13. märts 2019  23:20 Ebasobiv kommentaar
Mis te arvate, et muudate maailma sellega, et ruigate siin oma eelistusi, kes mida targemaks peab jne. Fakt on see, et kedagi autotööstuses ega suures massis ei koti miskid teemad veoskeemidest ja kütustest. Sellised pseudeteemad lähevad korda vaid primitiivsetele primaatidele.
Teen ettepaneku sellistele põhimõttelistele saagijatele omavahel kokku saada ja üks korralik klohmimine ära pidada, sest muidu nagu näha vaikus majja ei saabugi. Käib üks lõputu aasta kümneid üks ja seesama vaidlus ja ärapanemine teemal "Mul on parem, kui sul"
to diisel on jõle 14. märts 2019  10:24 Ebasobiv kommentaar
Sinu jaoks on vist jah ka linnatänavad pmt nagu ringrada...
Väga lambi võrdlus ikka tuua mingi ringraja aeg võrdluseks...kas märjal või lumisel linnatänaval, kus reaalselt autod ka sõidavad eks, on ka type r võimekam võrreldes mõne 4-veo skeemi masinaga?
wigur 14. märts 2019  13:18 Ebasobiv kommentaar
Tihedas linnaliikluses tööle-koju ukerdamiseks ei soovi tagavedu. Maanteel sõitmiseks eriti lumisemal teel möödasõiduks ei soovi tagavedu. Ehk siis minu meelest on esiveoline auto palju stabiilsem ja turvalisem normaaltingimustes sõitmiseks. Nüüd tuleb muidugi keegi, kes väidab, et kui auto hakkab käest minema siis tagavedu töötab loogilisemalt. Aga ära siis aja masinat nii, et ta käest ära läheb. Et siis õigustsus, et kui mingil kiirusel esiveolisega oleks kraavi sõitnud siis tagaveolisega veel päästab ära?`No sa oled ammu ületanud selleks ajaks normaalse sõidukiiruse. Ju siis seetõttu ongi nii palj õnnetusi tagaveolistega, et inimesed ei tunneta ohtu ega füüsikaseaduseid.
diisel on jõle 14. märts 2019  14:26 Ebasobiv kommentaar
no aga ongi nii, et kui valida on kas esi- või tagavedu, siis pigem on sõiduautode korral argumente rohkem esiveoliste kasuks. Seega las see ES olla esiveoline. kedagi ei koti ja nagu näha, siis isegi USA-s ei ole see kedagi kottinud.

keegi pole vist väitnud, et nelivedu ei oma mitmetes tingimustes eeliseid. Samas tavatingimustes (aastaringi) pole nelivedu vajalik, tõstab hoolduskulu, kütusekulu, auto kaalu, kärbib kiirendust jms

1983 aastal edestas Lancia Rally 037 tagaveoline ralliauto näiteks konstruktorite karika arvestuses Audi Quattro tiimi. Ka siis oldi kindel, et tulevik on rallis ikka neljaveoliste päralt, aga Lancia suutis teha ka siis legendaarsel B grupi rallikate ajastul nii hea tagaveolise, et see suutis siiski mõnigast konkurentsi pakkuda.

Civic Type R on meistriteos, kus tõepoolest taheti teha neliveoline, aga saadi aru, et seda pole vaja.
.... 14. märts 2019  14:37 Ebasobiv kommentaar
Ka esiveoga peab oskama kriitilistes oludes sõita, mida paadunud tagaveofännid kahjuks ei oska, sest pole kogemusi esiveoga nii palju, kui tagaveoga. Bemmidega on tohutult avariisid olnud, kus juhid hindavad omi võimeid üle ja usaldavad bemmi juhitavust jne. Kogenud juhid, ükskõik millise veoskeemiga ta ei kulgeks, ei võta asjatult riske, mida kogenematud alatasa teevad, arvestamata füüsikareeglitega. Ei ole olemas ühtegi autot veel loodud, mis oleks üdini täiuslike sõiduomadustega. Ka need megakallid superautod on uljate juhtide käes rusudeks sõidetud, koos ajupuudeliste juhtidega, rääkimata siis tavasõidukitest.
Tagatargutajad 14. märts 2019  16:19 Ebasobiv kommentaar
Civic jms mikromootoriga autod võivadki olla esiveolised kuna mootor on pisike ja saab esiveo skeemi kasutada. Ega riisirakett rohkem vajagi kui rida4. Kui autol on korralik V8, siis vist esivedu sinna teha oleks ebard igaljuhul. Võimalik et ma eksin kuid vist pole tehtudki
Andres to diisel on jõle 14. märts 2019  17:47 Ebasobiv kommentaar
Lancia 037 võit ühel hooajal AUDI Quattro üle saavutati üsna arvestatava reeglite väänamisega - Rootsi ralli jäeti vahele, Monte Carlos venitati stardi aegadega ja isegi käidis libedamaid kohti soolatamaspeale Audi meeste läbi sõitu, asfalti rallidele toodi äkitse mitu autot rohkem starti koos jokkerpilootidega jne. Tänasel päeval saaksind nad pika puuga kotti.
Mis esiveolisesse Lexusesse puutub, siis mul ükskõik. Drifti mehed ja rehvipõletajad - BMW on endiselt vabalt saadaval, nii uue kui kasutatuna. Uue Lexuse ostja ei soovi ei rehvi põletada ega driftida, tema hindab mugavat ja vaikset sõitu ja võimalik, et isegi ei tea, kas ta auto on esi v taga v neliveoline. Samuti üsna tõenäoliselt ei ole tal aimugi, et Lexus ja Toyota omavahel kuidagi seotud on, veel vähem kotib teda see, et tema uus ES 300H on lähisuguluses Toyota Camriga. Mis siis! las olla! inimene, kesostab Camry lihtsalt ei suuda endale lexust lubada. Nii lihtne see ongi. Lexust ei osta klassikalises mõttes autoinimene, kuigi kindlasti on erandeid.
päikest
eksid 14. märts 2019  17:52 Ebasobiv kommentaar
Ameeriklastel esiveolised v8 täitsa ajaloost olemas.
Ehk ei pea noorele poisule õpetama internetti iseseisvalt kasutama, et ise üles leida, mis täpsemalt!
to eksid 14. märts 2019  21:20 Ebasobiv kommentaar
mine õpi kirjutama. täna on emakeelepäev. mitte midagi ei saa sinu 2. lausest aru.
kuskil lombi taga ongi need esiveolised v8 olemas ja seda võis arvata aga seal on igasugu jura tehtud. meil siin vaevalt selliseid ebardeid palju on ostetud. juhul kui sa kuubal ära käid, kas siis hakkad meid õpetama nende lemmik autodest? nagu ma ütlesin et maailmas võibolla igasugu ebardeid ja ma ei viitsi kogu internetti läbi kammida. las olla erandeid, nagunii kuskil tehakse mingeid x-asju
wigur 14. märts 2019  22:04 Ebasobiv kommentaar
Tagaveoline auto kiirendab paremini. Aamen. Kui auto mõeldud kiirelt sõitmiseks siis muidugi tehakse tagavedu. Mis aga vanadesse autodesse puutub siis mootorid olid algselt rohkem pikad kui laiad ning loomulikult oli mootor pikupidi aiste vahel ja sealt veel pikk käigukast ja polnudki muud kui kardaan tagateljele ja sealt jõud ratastesse. Kui aga tehti mootorid ja käigukastid väiksemad siis avastati, et selle kupatuse saab risti aistevahele tõsta ja siis on väga hea just esirattaid vedada.
to wigur 14. märts 2019  22:28 Ebasobiv kommentaar
jutt õige. lihtsalt tahaks lisada et mitte aint vanad autod ei ole tagaveolised. tesla model s ei saa esiveolist. kuigi see oleks puht füüsiliselt ülimalt lihtne valmis teha...
seda et 14. märts 2019  22:31 Ebasobiv kommentaar
kui ma ei eksi siis mitte ühtegi tesla versiooni ei pakuta esiveolisena. ja need tesla raketid on juhitavuse ja sõidumugavuse poolest väga-väga paljude arvates üle prahi.
KKKK 15. märts 2019  13:08 Ebasobiv kommentaar
Kisub juba väga offtopicuks, aga Tesla Model S sõidumugavus (kaasreisijana) arvestades hinnaklassi on küll mannetu, jäädes alla ka näiteks sellele samale ES300h-le.
Tesla vs ES300h 15. märts 2019  15:28 Ebasobiv kommentaar
Tesla on jah veel liiga noor auto, selgelt friigi auto, ka staatuse- ja võibolla mingis mõttes ja tueviku massiauto sümbol. ka teerajaja.

kiirendus hea, samas raske mass räägib vastu nii pidurdamisele ja ka kurvide läbimisele. viimast toetab samas madal raskuskese, mis on saavutatud akude ühtlase jaotusega.

Teslal on natuke nagu prototüübi või katsemudeli mekk mann....pole nagu lõpuni välja arendatud auto.
to: KKKK 15. märts 2019  16:26 Ebasobiv kommentaar
tesla model s olen sõitnud aga veel ei ole sellises lexuses istunud, kus puuduks vibratsioon. igal lexusel on sisepõlemismootor, millest tahestahtmata tuleb mootorimüra ja -vibra. siinkohal heitgaasidest ei räägi.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(10)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"(2)

Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+(3)

Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.  Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak(28)

Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad(2)

Tänases saates selgub muuhulgas, miks droone enam vaja pole ja kuidas 360 kraadi ulatuses nägevast Insta360 One X-st kiirelt Insta180 One X teha.

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS(3)

Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...

 
Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(21)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(20)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

 
Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller(1)

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(5)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

 
Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

 
Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

 
Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite(1)

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

 
Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.