Motors24 proovisõit - Lexus ES 300h

Lexus pole esiveolist ES-i varem Euroopa turul müünud. Aga nüüd, kui ka Toyota Camry on Euroopasse tagasi tulemas, otsustati ka Lexus ES Euroopasse müügile tuua. Ja uudis on ka see, et uus ES vahetab välja ...

KOMMENTAARID (41)

Mõttetud teemad! 13. märts 2019  20:59 Ebasobiv kommentaar
Selliseid veoskeemide ja kütuseteemaliste kritiseerijad on tavaliselt tavasõitjad, suvatorujürid, rullnokad, kelle kitsas maailmapilt koosnebki vaid sellest, mida ise parasjagu eelistab ja omab. Pole kordagi kuulnud, et vaidleks neil teemadel autodest jagavaid elukutselisi rallimehi, insenere või kompleksidest vabad autode testijad. Kasvage suureks ja arendage aju, kui teil üldse selline asi olemas on seal peakolus!
elukutseline 13. märts 2019  21:14 Ebasobiv kommentaar
kas oled mõnd elukutselist autospetsialisti rääkimas et civic on sama klass nagu lexus. täiesti erinevad asjad.
Kuulge spetsialistid 13. märts 2019  21:35 Ebasobiv kommentaar
Tehke endale asjad ikka selgeks. Esivedu sai alguse Minilt. Ning seda väga lihtsal põhjusel. Saada salong mahukamaks kuna mootor rist. Täna valmistatakse esiveolisi massilisemalt kuna see on tootmise mõttes soodsam. Vähem erinevaid kinnituspunkte mis teevad tootmise pikemaks ja kulukamaks. Kütusesääst on täna teema millele pannakse kõvasti rõhku aga esiveoline pole kindlasti kergem ja keskkonna sõbralikum kui tagaveoline. Nelikvedu on muidugi raskem ja seal ka komponente rohkem mida tuleb liigutada ja sellest ka suurem kütusekulu. Mis puudutab viimast Type R siis see auto on algselt ehitatud neljarattaveoliseks aga see oleks kergitanud hinda ja kaalu. Ning sellepärast loobuti neljarattaveost. Ja ma ei mõista miks Lexuse puhul üldse nii palju soiguda juhitavusest? Kas te pole siiani aru saanud kes on Lexuse/Toyota kliendid? Inimesed kes ei huvitu viimasest tehnikast, juhitavusest autosõidust. Need on autod neile kes tahavad vastupidavat liikumisvahendit mis telepordiks emotsioonitult kedagi kuhugile. Need on nagu telefoni maailmas kettagatelefonid. Millede funktsiooni ainult helistamine. Nii on ka Toyota/Lexusega.
B 13. märts 2019  22:00 Ebasobiv kommentaar
Loeb ju toode ja selle müük. USAs on ES ja GS alati kõrvuti müügis olnud (ES tuli müüki varem). ES on paremini kaubaks läinud. Võrdleme kolme mudelit, IS hind alates 38K taala, ES hind alates 39K taala, GS hind alates 46K taala. Müük nt vastavalt 2016, 2017, 2018: IS ca 37000/26000/23000; ES ca 58000/51000/48000; GS ca 15000/8000/6500.
Seega, kui on turgu esiveolisele ES-ile, siis seda ka toodetakse, vaatamata sellele, et mõne maailmavaatega see kokku ei lähe.
to:kuulge 13. märts 2019  22:10 Ebasobiv kommentaar
täpselt õige. esivedu = mini ja edaspidi hakati seda odavatele väikeautodele panema.õigustatud. saab kokku hoida kaalu, jalajälge ja kütusekulu. ühesõnaga odav ja lihtne. civic ongi mini aga lexus ei ole mini.lexuse klient ei taha olla odav. mis mõte on maksta lexuse (st luxuse) hinda ja saada oma raha eest odavat lahendust
Kel jõud, sel õigus! 13. märts 2019  23:20 Ebasobiv kommentaar
Mis te arvate, et muudate maailma sellega, et ruigate siin oma eelistusi, kes mida targemaks peab jne. Fakt on see, et kedagi autotööstuses ega suures massis ei koti miskid teemad veoskeemidest ja kütustest. Sellised pseudeteemad lähevad korda vaid primitiivsetele primaatidele.
Teen ettepaneku sellistele põhimõttelistele saagijatele omavahel kokku saada ja üks korralik klohmimine ära pidada, sest muidu nagu näha vaikus majja ei saabugi. Käib üks lõputu aasta kümneid üks ja seesama vaidlus ja ärapanemine teemal "Mul on parem, kui sul"
to diisel on jõle 14. märts 2019  10:24 Ebasobiv kommentaar
Sinu jaoks on vist jah ka linnatänavad pmt nagu ringrada...
Väga lambi võrdlus ikka tuua mingi ringraja aeg võrdluseks...kas märjal või lumisel linnatänaval, kus reaalselt autod ka sõidavad eks, on ka type r võimekam võrreldes mõne 4-veo skeemi masinaga?
wigur 14. märts 2019  13:18 Ebasobiv kommentaar
Tihedas linnaliikluses tööle-koju ukerdamiseks ei soovi tagavedu. Maanteel sõitmiseks eriti lumisemal teel möödasõiduks ei soovi tagavedu. Ehk siis minu meelest on esiveoline auto palju stabiilsem ja turvalisem normaaltingimustes sõitmiseks. Nüüd tuleb muidugi keegi, kes väidab, et kui auto hakkab käest minema siis tagavedu töötab loogilisemalt. Aga ära siis aja masinat nii, et ta käest ära läheb. Et siis õigustsus, et kui mingil kiirusel esiveolisega oleks kraavi sõitnud siis tagaveolisega veel päästab ära?`No sa oled ammu ületanud selleks ajaks normaalse sõidukiiruse. Ju siis seetõttu ongi nii palj õnnetusi tagaveolistega, et inimesed ei tunneta ohtu ega füüsikaseaduseid.
diisel on jõle 14. märts 2019  14:26 Ebasobiv kommentaar
no aga ongi nii, et kui valida on kas esi- või tagavedu, siis pigem on sõiduautode korral argumente rohkem esiveoliste kasuks. Seega las see ES olla esiveoline. kedagi ei koti ja nagu näha, siis isegi USA-s ei ole see kedagi kottinud.

keegi pole vist väitnud, et nelivedu ei oma mitmetes tingimustes eeliseid. Samas tavatingimustes (aastaringi) pole nelivedu vajalik, tõstab hoolduskulu, kütusekulu, auto kaalu, kärbib kiirendust jms

1983 aastal edestas Lancia Rally 037 tagaveoline ralliauto näiteks konstruktorite karika arvestuses Audi Quattro tiimi. Ka siis oldi kindel, et tulevik on rallis ikka neljaveoliste päralt, aga Lancia suutis teha ka siis legendaarsel B grupi rallikate ajastul nii hea tagaveolise, et see suutis siiski mõnigast konkurentsi pakkuda.

Civic Type R on meistriteos, kus tõepoolest taheti teha neliveoline, aga saadi aru, et seda pole vaja.
.... 14. märts 2019  14:37 Ebasobiv kommentaar
Ka esiveoga peab oskama kriitilistes oludes sõita, mida paadunud tagaveofännid kahjuks ei oska, sest pole kogemusi esiveoga nii palju, kui tagaveoga. Bemmidega on tohutult avariisid olnud, kus juhid hindavad omi võimeid üle ja usaldavad bemmi juhitavust jne. Kogenud juhid, ükskõik millise veoskeemiga ta ei kulgeks, ei võta asjatult riske, mida kogenematud alatasa teevad, arvestamata füüsikareeglitega. Ei ole olemas ühtegi autot veel loodud, mis oleks üdini täiuslike sõiduomadustega. Ka need megakallid superautod on uljate juhtide käes rusudeks sõidetud, koos ajupuudeliste juhtidega, rääkimata siis tavasõidukitest.
Tagatargutajad 14. märts 2019  16:19 Ebasobiv kommentaar
Civic jms mikromootoriga autod võivadki olla esiveolised kuna mootor on pisike ja saab esiveo skeemi kasutada. Ega riisirakett rohkem vajagi kui rida4. Kui autol on korralik V8, siis vist esivedu sinna teha oleks ebard igaljuhul. Võimalik et ma eksin kuid vist pole tehtudki
Andres to diisel on jõle 14. märts 2019  17:47 Ebasobiv kommentaar
Lancia 037 võit ühel hooajal AUDI Quattro üle saavutati üsna arvestatava reeglite väänamisega - Rootsi ralli jäeti vahele, Monte Carlos venitati stardi aegadega ja isegi käidis libedamaid kohti soolatamaspeale Audi meeste läbi sõitu, asfalti rallidele toodi äkitse mitu autot rohkem starti koos jokkerpilootidega jne. Tänasel päeval saaksind nad pika puuga kotti.
Mis esiveolisesse Lexusesse puutub, siis mul ükskõik. Drifti mehed ja rehvipõletajad - BMW on endiselt vabalt saadaval, nii uue kui kasutatuna. Uue Lexuse ostja ei soovi ei rehvi põletada ega driftida, tema hindab mugavat ja vaikset sõitu ja võimalik, et isegi ei tea, kas ta auto on esi v taga v neliveoline. Samuti üsna tõenäoliselt ei ole tal aimugi, et Lexus ja Toyota omavahel kuidagi seotud on, veel vähem kotib teda see, et tema uus ES 300H on lähisuguluses Toyota Camriga. Mis siis! las olla! inimene, kesostab Camry lihtsalt ei suuda endale lexust lubada. Nii lihtne see ongi. Lexust ei osta klassikalises mõttes autoinimene, kuigi kindlasti on erandeid.
päikest
eksid 14. märts 2019  17:52 Ebasobiv kommentaar
Ameeriklastel esiveolised v8 täitsa ajaloost olemas.
Ehk ei pea noorele poisule õpetama internetti iseseisvalt kasutama, et ise üles leida, mis täpsemalt!
to eksid 14. märts 2019  21:20 Ebasobiv kommentaar
mine õpi kirjutama. täna on emakeelepäev. mitte midagi ei saa sinu 2. lausest aru.
kuskil lombi taga ongi need esiveolised v8 olemas ja seda võis arvata aga seal on igasugu jura tehtud. meil siin vaevalt selliseid ebardeid palju on ostetud. juhul kui sa kuubal ära käid, kas siis hakkad meid õpetama nende lemmik autodest? nagu ma ütlesin et maailmas võibolla igasugu ebardeid ja ma ei viitsi kogu internetti läbi kammida. las olla erandeid, nagunii kuskil tehakse mingeid x-asju
wigur 14. märts 2019  22:04 Ebasobiv kommentaar
Tagaveoline auto kiirendab paremini. Aamen. Kui auto mõeldud kiirelt sõitmiseks siis muidugi tehakse tagavedu. Mis aga vanadesse autodesse puutub siis mootorid olid algselt rohkem pikad kui laiad ning loomulikult oli mootor pikupidi aiste vahel ja sealt veel pikk käigukast ja polnudki muud kui kardaan tagateljele ja sealt jõud ratastesse. Kui aga tehti mootorid ja käigukastid väiksemad siis avastati, et selle kupatuse saab risti aistevahele tõsta ja siis on väga hea just esirattaid vedada.
to wigur 14. märts 2019  22:28 Ebasobiv kommentaar
jutt õige. lihtsalt tahaks lisada et mitte aint vanad autod ei ole tagaveolised. tesla model s ei saa esiveolist. kuigi see oleks puht füüsiliselt ülimalt lihtne valmis teha...
seda et 14. märts 2019  22:31 Ebasobiv kommentaar
kui ma ei eksi siis mitte ühtegi tesla versiooni ei pakuta esiveolisena. ja need tesla raketid on juhitavuse ja sõidumugavuse poolest väga-väga paljude arvates üle prahi.
KKKK 15. märts 2019  13:08 Ebasobiv kommentaar
Kisub juba väga offtopicuks, aga Tesla Model S sõidumugavus (kaasreisijana) arvestades hinnaklassi on küll mannetu, jäädes alla ka näiteks sellele samale ES300h-le.
Tesla vs ES300h 15. märts 2019  15:28 Ebasobiv kommentaar
Tesla on jah veel liiga noor auto, selgelt friigi auto, ka staatuse- ja võibolla mingis mõttes ja tueviku massiauto sümbol. ka teerajaja.

kiirendus hea, samas raske mass räägib vastu nii pidurdamisele ja ka kurvide läbimisele. viimast toetab samas madal raskuskese, mis on saavutatud akude ühtlase jaotusega.

Teslal on natuke nagu prototüübi või katsemudeli mekk mann....pole nagu lõpuni välja arendatud auto.
to: KKKK 15. märts 2019  16:26 Ebasobiv kommentaar
tesla model s olen sõitnud aga veel ei ole sellises lexuses istunud, kus puuduks vibratsioon. igal lexusel on sisepõlemismootor, millest tahestahtmata tuleb mootorimüra ja -vibra. siinkohal heitgaasidest ei räägi.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

 
Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(1)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

 
Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

 
Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...

Tehnika TV - Microsoft Surface Go

Tehnika TV - Microsoft Surface Go(4)

Lisaks iPadidele ja android-tahvlitele on Microsoftil pakkuda Surface. Miks peaks Surface Go-d eelistama teistele või vastupidi, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Nissan Navara Arctic Trucks AT32

Motors24 proovisõit - Nissan Navara Arctic Trucks AT32(10)

Arctic Trucksi poolt ümber ehitatud Hiluxit oleme teile korra näidanud. Seekord on aga Arctic Trucksi meeskond võtnud ette kõige uuema Navara ning lisanud sinna 32-tollised rattad ning veel üht-teist ...

Truck Motors - Raskeveokid ja altenatiivkütused

Truck Motors - Raskeveokid ja altenatiivkütused(2)

Kui sõiduautode maailmas on hübriidajamid ja alternatiivkütused muutumas üha igapäevasemaks, siis raskeveokitega toimuvad kõik uuendused veidi aeglasemalt. Seega täna ongi teemaks raskeveokid, nende ...

Tehnika TV - Hyundai Kona Electric

Tehnika TV - Hyundai Kona Electric(9)

Kas Tartusse saab, pole enam aktuaalne küsimus. Nüüd tuleb küsida, kas elektriautod on valmis saanud.

Motors24 proovisõit - Ford EcoSport

Motors24 proovisõit - Ford EcoSport(9)

Paar aastat tagasi proovisime äsja Euroopasse jõudnud Ford EcoSporti ja toona ta meile väga head muljet ei jätnud. Nüüd on meil proovimiseks aga uuendatud EcoSport, mis on saanud ka juurde ST-Line paketi.  ...

 
Ott Tänaku filmile avaldati uus treiler

Ott Tänaku filmile avaldati uus treiler

"Ott Tänak - The Movie" uues treileris ütleb M-Spordi pealik Malcolm Wilson, et Ott on talle nii mõnedki hallid juuksekarvad tekitanud. Juba 11. aprillil kinodes esilinastuv film on ennekõike ühe keerulise ...

Tehnika TV - Google Pixel 3

Tehnika TV - Google Pixel 3

Google Pixel 3 on üllatus. Milline, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Cupra Ateca

Motors24 proovisõit - Cupra Ateca(44)

Seati Cupra-mudelid on juba mitmete aastate vältel pakkunud adrenaliinirikkaid sõiduemotsioone. Eelmise aasta lõpus aga teatas Seat, et Cuprast saab nüüd eraldiseisev automark, mille mudelirivisse hakkavad ...

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 2. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 2. osa(3)

Täna hakkavad Dyson 360 Eye, iRobot Roomba i7+ ja Vorwerk Kobold VR300 päriselt imema. Kuidas see läheb, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo V60 Cross Country

Motors24 proovisõit - Volvo V60 Cross Country(10)

Uute Volvode mudelirivi on taas täiendust saanud - sedapuhku on V60 saanud omale ümber plastikuringi, kõrgema kliirensi ja Cross Country nime. Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa(2)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny

Motors24 proovisõit - Suzuki Jimny(23)

Pisike Suzuki Jimny on läbi aastakümnete pakkunud sõidurõõmu inimestele, kellele meeldib väikese maasturiga metsavahel, mudaaukudes ja liivaluidetel ukerdada. Ja kuigi uus Jimny on täesti uus auto, millel on ...

 
Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu

Inbank ja auto24 tõid turule uuendusliku autovahetuslaenu(6)

Inbank ja automüügiportaal auto24 pakuvad alates käesolevast nädalast Eesti laenuturul uudset 3-kuulise perioodiga autovahetuslaenu, mis annab autoostjale võimaluse endale uue sõiduki soetada juba enne ...

Tehnika TV - Samsung S10

Tehnika TV - Samsung S10(2)

Sedapuhku on Samsungi uusi tippmobiile kolm – S10e, S10 ja S10 Plus. Aga millise neist ostma peaks?

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Tallinna motomessil toimub põnev motosportlaste mõõduvõtt

Laupäeval, 9. märtsil peetakse Eesti Näituste messikeskuses toimuva motomessi Tallinn Motor Show raames Eesti motospordistaaride meelelahutuslik võistlus "Liivimaa parim ratsutaja", kus võistlevad enamiku ...

FOTOD. Tallinnas algas motomess

FOTOD. Tallinnas algas motomess

Fotod Tallinna motomessi pressihommikult ning esimestest tundidest. Tallinn Motor Show on Eesti Näituste messikeskuses Pirita teel avatud täna/reedel kella 18-ni, laupäeval kell 10-18 ja pühapäeval kell ...

Tehnika TV - Mobile World Congress 2019

Tehnika TV - Mobile World Congress 2019(2)

Mobiilne maailmakongress MWC on taaskord läbi saanud. Mida toredat sellest meenutada, selgub saates.

Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross

Motors24 proovisõit - Citroën C5 Aircross(10)

Kui enamus autotootjatest soovib valmistada võimalikult sportlikke ja hea juhitavusega autosid, siis Citroën on üks väheseid, kes ajab endiselt oma rida - nende omanäolise disainiga autod on alati pehmed ja ...

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Eesti naised osalevad esmakordselt toimuval ülemaailmsel motonaiste sõidul

Esmakordselt ajaloos korraldavad naismootorratturid üle maailma ühissõidu Women Riders World Relay (WRWR), kus löövad kaasa ka Eesti naised. Tegemist on enam kui 50 riiki läbiva teatesõiduga. „2018. aasta ...