Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.
...
Nõustun Ainiga. Normaalses varustuses odavama hübriidi saad 25 tuhandega. Kui tahad autot, mis liiigub (vängem hübriid), siis juba 28 tuhat. Minu mälu järgi sai normaalses varustuses Avensiseid 23-25 tuhandega hiljuti. Auto hinnad tegid ikka kõva mitmetuhandese hüppe uute mudelitega.
Veidi vaidleks Ainiga, nn. 16k karp on tegelikult juba ikka mingi varustusega masin jah mõned puudused on. Näiteks multimeediaks on CD-ga raadio :), kuid nt. Active varustusega 18k masin on juba sisuliselt kõik olemas ja 23k hübriid peaks ka juba enamust rahuldama.
Selles suhtes jah, 30k Corolla eest, olgugi et hübriid on liiga palju küsitud.
Njaa, et on paras säästukas tehtud mida ka hinna üles kruvimisega pole võimalik asendada? Kangema mootori võid ju saada aga kõik muud mured jäävad. Lisaks veel see lustisüsteem ja jaapanlaste arusaam kasutaja liidesest võttis ikka kukalt kratsima isegi video vaatamisest. Kuna Corolla ju mõeldud odavaks laiatarbe sõidukiks siis mu meelest lihtinimene jookseb ikka väga kiirelt umbe ning enamus loobuvad selle kasutamisest jättes paljud asjad avastamata. Kummaline et japsid valisid ka multilinkvedrustuse taha mis ei ole maailma kõige töökindlam asi ning nii võuivad nad hakata sööma oma töökindluse etaloni imagot. Aga samas ma arvan, et on väga palju inimesi, kes lähevad ja ostavad Corolla sest noh see on auto Toyotalt ja see on kindla peale minek. Kõik omadused auto enda juures ei oma siin üldse rolli ja nad on rahul sellega mida pakutakse. Suht sama asi siis BMW-ga kes võib mistahes autole oma sildi külge panna ja kõik ostavad (küll jah absoluutselt teine ostjaskond).
Kunagi raadios rääkis keegi Toyota maaletooja suures töötav, et Avensisel onli 70%-80% äriklient ning 20% eraisik ehk Toyota maht tuleb rendi, hanke ja muu säärase pealt. Eraisik nüüd nii palju seda ei ostagi.
Eks Eesti inimene tahab ka kokku hoida ja võetakse auto kasitusele nö enda firmasse ja oledki automaatselt äriklient, mitte et sul mingi äri oleks, aga hoiad käibemaksult kokku.
See on jah kehva, et statistikas pannakse era- ja äriklient ühte patta. Ehk tegelikult oleks ikkagi hea teada kui palju reaalselt inimesed oma isikliku palga peale autosid liisivad. Aga seda on arvata, et Avensis on selline laiatarbe äriauto - just autorendiks taksoks ja muuks sääraseks. Mitte et inimesed omale firma nime all isiklikuks otstarbeks Avensiseid oleks liisinud.
veidi vaidleks Ainiga, sest sai ka nüüd uuritud õiget hinnakirja.
16K sees on juba väga palju nö. lisavarustust, mitte ei ole nn. blank masin. Peaksin väikeseks puuduseks multimeedia puudumist mis on asendatud tänapäeval uskumatuna tunduva raadio ja cd mängijaga :)
18k sees on juba küll suhteliselt kõik olemas mida vaja ja hübriidne versioon aitab 23k masinast.
Aga 30k eest kindlasti ei tasuks sellist väikest Corollat võtta.
Toyota ainsaks suurimaks veaks võrreldes teistega on tänapäevane multimeedia. Kohati ebaloogilise ehitusega ja kui enamus on suutnud neid ära kodustada, siis Toyota mitte (pole Eesti keelsed). Samas on järelturult saada väga asjalike Android lustikummuteid, mida saad oma käejärgi ära seada :)
No plangud autod olid 20 aastat tagasi sakslased. Praegu seadused sunnivad paljusid asju kindlasti autole monteerima.
Lisaks veel varustuse üldine võidujooks mille tulemusena peab kõigi nende juhtimiseks ekraani panema kuna kõikidele nuppudele pole ruumi.
Nii, et praegu on pigem lihtsa autoostja jaoks küsimus kas ei ole mõnda nende jaoks olulist asja baasvarustusest välja jäetud.
millegipärast saksa sugemetega autod on just need mis tänapäeval "blank" hinnaga meelitavad. Just Škoda meelitab ilusa hinnaga, kuid kui paned enamvähem samasse varustusse kui näiteks Toyota siis vaat, et hind hoopis Toyota kasuks. Ühtepidi on Skoda poliitika hea, et saad ise oma soovide järgi asju lisada, mida just Sina tahad. Kuid teisalt võid tänu hinnale midagi liiklusturvalisusest lähtudes välja jätta, sest 19 tollise velje peale kulus see raha juba ära.
Selle 18k ehk hinnakirja järgi 18 750 eurot saad manuaali ning puudu varustusest vihmasensor, isetumenev tahavaate peegel, biled tuled, parkimisandurid, ACC, navii ja maksad veel juurde värvi eest. On see nagu normaalne pakkumine?
Automaadi eest tulebki juurde maksta, see on autodel tavaks. Kuid Aini viimase kommentaariga olen enamuses nõus va. et ACC puudub, see on ikka kõikidel Corolladel kohe olemas (kui Sa ikka mõtlesid adaptiivset kiirusehoidjat) ja parkimisandurite puuduse vähemalt tagant asendab ilusti olemas olev tagurduskaamera.
Huvitaval kombel vihmasensori ja isetumeneva peegliga on kokkuhoitud, mis peaks ju tänapäeva autodel nagu loomulik osa olema, ma ei ole nendele tähelepanu ise pööranudki :)
Navid on enamus automarkidel, ülehinnatud - kahjuks. Pigem võiksid nad Apple CarPlay ja Android Auto peale panna, et ei peaks navi igaaastasele uuendusele peale maksma hakkama.
PS! Minu arvates on Corolla Toyotal välise disaini osas väga hästi õnnestunud.
Omale sellist ei ostaks. Jah, auto on, liigub punktist A punkti B aga täiesti emotsioonitu asi. Ütleme nii, et Toyota sobib linnas sõitmiseks ja suuremad mudelid näiteks harjumaa piires liikumiseks. Näiteks Võrru sõita Tallinnast selle autoga on päris raske ja väsitav. On küll kõik tilulilud küljes, aga ikka väsitab.
Eks Toyota müük tulegi ärikasutajate arvelt. Näiteks palju rendiautode punktid kasutavad peamiselt Toyotasid.
Firmaautodena tean väga paljusid, kes kasutavad Toyotasid või Peugeot'e, aga erakasutuses - üksikuid. Üks, kes on ostnud eelmise põlve Yarise Tallinna linnas sõitmiseks. Teine, kes on ostnud uue, baasvarustusega Avensise. Sõidab pikki otsi kuid nähes teda pärast pikka otsa - väga rõõmus ta ei ole kui autost välja astub ja alati sirutab-ringutab. Kolmas on ka avensise võtnud, kuid enamasti linnas kasutamiseks (Pärnu). Temast eriti infot ei tea.
Sain vahepeal neid pikemalt firma autodena kasutada ja anti ka asendusautoks näiteks Auris.
Jah, auto on, aga mind jätab see külmaks. Mul see disain ja välimus ükskõik. Minu jaoks on kõige olulisem iste, iste mugavus, seejärel interjöör ja see kuidas auto sõites on-käitub jne.
Näiteks kui istud puupingil, vedrustus on kõve nagu vankril, võib see auto sõita-käituda ja välja näha misiganes kuid igapäevaseks kasutamiseks see hea ega mugav ei ole.
Õmblusmasinatootja on oma autode tegemisel läinud väga säästureziimile. Mõned on nime poolest vaid toyotad ja asi tuleb on Peugeoti tehasest, mõni asi Subaru. Vanasti oli ka Citroeni toodangut. Ja BMW poolt arendatud mootor olid vist Avensisel...
ma usun, et see Corolla on päris ok sõita, kuigi võiks särtsakam olla.
mul oli aasta otsa pea uus Toyota LandCruiser ja selle autoga oli pikki otsi lausa piin sõita. jõuetu, koogutas, kõikus, ebamugav sisse-välja ronida. Selle auto roolis oli selline tunne nagu omal ajal UAZi roolis - et saaks ometi teepealt maha keerata jõukohase maastiku peale.
olen täiesti veendunud, et selle uue Corollaga on palju parem maanteed ja linnatänavaid künda kui LC või ka RAV4 ga
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (33)