MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

AUTONDUS

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

KOMMENTAARID (14)

wigur 16. juuni 2019  17:38 Ebasobiv kommentaar
Njaa, 28kWh/100km on ikka päris kopsakas kulu. Norm oleks ikka sinna 20 kanti aga teisalt pea kolme tonnine masin ja raske jalg siis muidugi kaovad kulonid akust kui nõiaväel. Lisaks muidugi see 95kW aku on loodud ainult kiiraaldimiseks, sest näiteks kodusel teel püüda seda täis laadida ühefaasilisest 16A pistikupesast võtab see ei rohkem ega vähem kui 95 / 3.6 = 26.4 tundi.
Johh 16. juuni 2019  20:14 Ebasobiv kommentaar
Esimesed elektrikad olid ikka jubedad küll.Teslast alates on asi hoopis paremaks muutunud.See audi täitsa kobe.Kuna suudetakse teha akud millega võiks nii 800-1000 kilta ühe laadimisega läbida?
wigur 16. juuni 2019  20:30 Ebasobiv kommentaar
No lihtne ju - kui elektrikulu on 28kWh/100km siis 1000 km läbimiseks peaks olema 300kW akupakid peal. Aga seda laeksid nii kaua et kaob nagu point ära. Isegi selle "väikese" 95kW akude täislaadimine mega super kiirlaadijast võtab oma aja. Rääkimata siis 3-4 korda suuremast akupakist. Eks muidugi auto kaal oleks ka siis juba miskine 4 tonni sellise koguse akude puhul - ei saa nagu neam B-kategooriaga hakkama.
wigur 16. juuni 2019  20:33 Ebasobiv kommentaar
Samas ma arvan, et tueb omaks õvtta see nutitelefoni laadne laadimisetsükkel, kus iga päev mingid tunnid istub auto saba seinas. Mitte ei ahmi omale korraga miskise suure koguse elektrit peale, vaid hoiad pidevalt piisavalt, et saaks liikuda järgmisesse laadimispunkti. Kunagi sai ka mobiiliga nii, et korra paari nädala tagant laadisid, aga nüüd on juba palju aastaid inimesed harjunud iga õhtu oma telefonid seina torkama. Eks sama asi peab ka elektriautodega juhtuma.
-:- 17. juuni 2019  13:05 Ebasobiv kommentaar
Nagu kuskil on mainitud siis nende suurte akude puhul peaks olema eraldi väljend või mõiste "Laadides 1 tund saada saa sõita N kilomeetrit!"
Laadija 17. juuni 2019  15:20 Ebasobiv kommentaar
Nagu kuskil on mainitud siis nende suurte akude puhul peaks olema eraldi väljend või mõiste "Laadides 1 tund saada saa sõita N kilomeetrit!"

Üllatus aga nii akulaadija (laadimispunkt) kui auto näitavad laadimise kiirust km/h ehk mitme kilomeetri jagu energiat sa akudesse ühe tunniga laed.
v_ 17. juuni 2019  15:29 Ebasobiv kommentaar
Tulevikuprobleem on ilmselt see, et "elektrilaadimisjaamades" pole vabu kohti ja ilmselt lähedalasuvad kaubanduskeskused on raffast täis kes ootavad kuna nende auto laetud saab. Hotellidele ka hea äri.
Hr Klemm 18. juuni 2019  09:31 Ebasobiv kommentaar
Norra youtuber Teslabjörn tegi jaanuaris samast autost ülevaate: https://www.youtube.com/watch?v=xd9IGis-r7M
Korralikult bugine on see auto aga eks neid asju parandatakse loodetavasti käigu pealt, enamasti tegu tarkvaraliste apsakatega.
Samas ülevaates käsitletakse ka kiirlaadijate teemat, nimelt Norras on nüüdseks kohal loodetavasti juba ka vedelikjahutusega laadimiskaablid mis võimaldavad oluliselt rohkem ampreid läbi lasta ja saabki 150kw/h kiirusega laadida.
Ma tahaks siinkohal veelkord meelde tuletada, et sisepõlemismootoriga autosid on arendatud 100+ aastat ja elektriautosid selliselt tõsiseltvõetavalt viimased 7 aastat, niiet kogu see areng on tegelikult olnud meeletult pöörane ja kui sellise tempoga asjad edasi arenevad siis võib sellest maailmast veel asja saada :) Seoses selle laadimisküsimusega veel üks märkus, nimelt on jätkuvalt kodus laadimine kõige soodsam ja pikas perspektiivis võiks kodus laadimise puhul kasutada päikeseenergiast saadud elektrit auto laadimiseks (Tesla wall + solarroof), mitte põlevkivist/õlist saadud kütuse konvertimine elektriks. Viimaste aastate areng on ka näidanud seda, et ka Eestis on päikesepõlde järjest kerkimas, niiet väga lootusetu see siiski pole (Eestis päikeseenergia tootmine) ja kui päikesepaneelid on juba integreeritud katusekivi sisse, siis on see ka praktiline. Eestis aitaks kindlasti suure sammu edasi see, kui Elmo laadimisvõrgule tehtaks juurde erinevad maksemeetodid (nagu mündipesulas on), et ka juhuslikud "tankijad" ei jääks pika ninaga.
Dt 18. juuni 2019  10:10 Ebasobiv kommentaar
Jah, 100a pärast on elektriauto, mis laeb 10s, sõidab 1700km nii suvel kui talvel.
Viimasele 18. juuni 2019  23:03 Ebasobiv kommentaar
Ja elekter maksab roppu raha. Mis te arvate, et selle hind ei tōusegi
Hr Klemm 19. juuni 2019  10:28 Ebasobiv kommentaar
Kui toodad ise omale elektri ja salvestad seda oma akusse, siis ei saa keegi küsida raha selle eest.
Ilmselgelt leitakse lähimate aastate jooksul ka parem akukeemia koostis mis võimaldab toota oluliselt suurema energiatihendusega akusid, et poleks vaja 300-500kg ballasti endaga kaasa tassida. Kui võrrelda Tesla esimest Model S-i ja praegust Model 3 performace mudelit, siis vahe on jällegi mäekõrgune- Esimese Model S-iga ei saanud kiiremini kui 210km/h sõita ja sedagi kõigest 15-20km, siis nüüd Model 3 ( loe "odavauto") performance suudab koos antitiivaga põrutada 260 km/h ja inverterid/akud ei kuumene selle peale üle. Kahe mudeli vahe kõigest 7 aastat.
Johh 20. juuni 2019  11:05 Ebasobiv kommentaar
To Klemm,ja muidugi elavad tulevikus kõik autoomanikud eramajas mille katusel päikesepaneelid.Ja kindlasti on majaümber tohutud hektarid tuleviku tarbeks et sinna päikesepaneelid kasvama panna.Küsimus mitu katust peab olema kortermajal et kõik saaks oma elektrit toota?
Hr Klemm 20. juuni 2019  13:30 Ebasobiv kommentaar
To Johh:
Nii kahju kui ka pole, siis maailm on ääretult ebaõiglane paik kus olla, niiet ilmselgelt kõik kortermaja elanikud ei saa endale ilmselgelt mitte kunagi elektriautot osta, veelvähem tõenäoline, et kõik neid kortermaja päikeseenergiaga laadida.
Kui aga innovatsiooni ei toeta siis liiguksime siiani veel hobustega.
to Hr Klemm 22. juuni 2019  08:06 Ebasobiv kommentaar
juba praegu on isegi Eestis juba trend, et need, kes elavad suuremate linnade ümber või äärelinnas korteris, oma majas või majaosas, soovivad liikuda kesklinna poole. Mujalt väiksematest asulatest tulijad võtavad nende koha äärelinnas või linna ümber üle. Kesklinna uutesse kortermajadesse ei õnnestu enam Tallinnas müüa ära parkimiskohtasid, kuna järjest rohkem inimesi ei oma enam autot või on pere kohta autode arv vähenenud. Kesklinnas ei ole ka autot vaja, isesõitvate autode tulekul kaob enda auto omamise mõte üldse ära või siis kaob parkimise mõte ära, kuna isesõitev auto oleks kogu aeg sõidus.

Ma prognoosin, et isegi tagurlikus Tallinna kesklinnas lähemal 10 aastal autoga liiklejate arv väheneb oluliselt, linnakeskkond muutub vaiksemaks ja see kaotab mõtte otsida paremat elukeskkonda äärelinnast, kuna jala, jalgrattaga, elektriõukekaga, taksoga, trammiga kesklinna piirdes väikese ajakuluga omi igapäevaasju ajada, on palju mugavam ja vähem ajakulukas. Kui Te mõtlete natuke kastist välja, siis isiklik auto on äärmiselt ebamõistlik igapäevane tarbeese. ma ei hakka sellest rääkimagi, et see on keskkonnavaenulik ja päriselu näitab, et viib tihti inimeste rahakotist ka iga kuu 20% või isegi rohkem sissetulekust. no ja 1,5 tonnise sõidukiga vedada valdavalt i1 inimest ja väikest pagasit - no ei ole mõistlik, eriti siis kui auto on elektriline ja tuleb kaasa vedada akude näol arutut lisaraskust.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

 
Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

 
Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

 
Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

 
Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...

Tehnika TV - Microsoft Surface Go

Tehnika TV - Microsoft Surface Go(4)

Lisaks iPadidele ja android-tahvlitele on Microsoftil pakkuda Surface. Miks peaks Surface Go-d eelistama teistele või vastupidi, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Nissan Navara Arctic Trucks AT32

Motors24 proovisõit - Nissan Navara Arctic Trucks AT32(10)

Arctic Trucksi poolt ümber ehitatud Hiluxit oleme teile korra näidanud. Seekord on aga Arctic Trucksi meeskond võtnud ette kõige uuema Navara ning lisanud sinna 32-tollised rattad ning veel üht-teist ...

Truck Motors - Raskeveokid ja altenatiivkütused

Truck Motors - Raskeveokid ja altenatiivkütused(2)

Kui sõiduautode maailmas on hübriidajamid ja alternatiivkütused muutumas üha igapäevasemaks, siis raskeveokitega toimuvad kõik uuendused veidi aeglasemalt. Seega täna ongi teemaks raskeveokid, nende ...

Tehnika TV - Hyundai Kona Electric

Tehnika TV - Hyundai Kona Electric(9)

Kas Tartusse saab, pole enam aktuaalne küsimus. Nüüd tuleb küsida, kas elektriautod on valmis saanud.

 
Motors24 proovisõit - Ford EcoSport

Motors24 proovisõit - Ford EcoSport(9)

Paar aastat tagasi proovisime äsja Euroopasse jõudnud Ford EcoSporti ja toona ta meile väga head muljet ei jätnud. Nüüd on meil proovimiseks aga uuendatud EcoSport, mis on saanud ka juurde ST-Line paketi.  ...

Ott Tänaku filmile avaldati uus treiler

Ott Tänaku filmile avaldati uus treiler

"Ott Tänak - The Movie" uues treileris ütleb M-Spordi pealik Malcolm Wilson, et Ott on talle nii mõnedki hallid juuksekarvad tekitanud. Juba 11. aprillil kinodes esilinastuv film on ennekõike ühe keerulise ...

Tehnika TV - Google Pixel 3

Tehnika TV - Google Pixel 3

Google Pixel 3 on üllatus. Milline, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Cupra Ateca

Motors24 proovisõit - Cupra Ateca(44)

Seati Cupra-mudelid on juba mitmete aastate vältel pakkunud adrenaliinirikkaid sõiduemotsioone. Eelmise aasta lõpus aga teatas Seat, et Cuprast saab nüüd eraldiseisev automark, mille mudelirivisse hakkavad ...

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 2. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 2. osa(3)

Täna hakkavad Dyson 360 Eye, iRobot Roomba i7+ ja Vorwerk Kobold VR300 päriselt imema. Kuidas see läheb, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo V60 Cross Country

Motors24 proovisõit - Volvo V60 Cross Country(10)

Uute Volvode mudelirivi on taas täiendust saanud - sedapuhku on V60 saanud omale ümber plastikuringi, kõrgema kliirensi ja Cross Country nime. Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa

Tehnika TV - Robootilised tolmuimejad, 1. osa(2)

Märtsikuu Digist saab lugeda pikemat lugu robotimuritest. Kolm neist võistlejatest – iRobot Roomba i7+, Vorwerk Kobold VR300 ja Dyson 360 Eye on tänases saates laual.