Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Soodal kerivad need lisad hinna üsna ruttu mõttetusse kõrgusesse. Aga uuele saatejuhile edu. Eriti selle eest, et üritas reklaamvoldikust rohkem infot ja võrdlevaid hinnanguid pakkuda.
Olles Scalaga proovisõitu teinud (kusjuures täpselt sama autoga mis saateski) siis olin üllatunud kui sujuvalt jah see 1.5TSI + DSG kooslus toimis. Küll jah olen pigem äraootaval seisukohal kuna hind on selline, et selle raha eest peaks saama järgmine aasta uue Octavia mis peaks järgmine suvi välja tulema. Lõpuks veel et kui tahta just omale meelepärast Škodat tehasetellimusena siis on ooteaeg 6-7 kuud. Et noh kui tahta mingit konkreetset lisa mida tavaliselt laoautodel pole.
Just selle vw ülbe hinnapoliitika tõttu ei vaata ühtegi selle grupi toodet. Tänapäeval, kus elektroonika on piltlikult öeldes odavam kui juustukilo, küsitakse ikka absurdseid hindu mingi vidina eest. Hind alates peab sellistel kärudel olema 10K ringis ja mitte ületama 15K- siis on need autod konkurentsis. Renault miskipärast suudab oma juppidest odavat Daciat toota, aga kas vw jupid on nii kallid, et odavat skoodat nendest ei saa?
Kindlasti virutavad Octaviale hinda otsa uue mudeli tulekul. Siis loksub hinnavahe paika. Praegu aga ladude tühjendamise aeg vanadest Octaviatest ning tehakse suuri soodustusi mis Scala teevad vaata, et kallimaks. Võib-olla tuleb aeg kui Scalale tehakse suuri soodustusi aga uuele Octaviale mitte. Siis saab rääkida müügist.
Nii, et need kelle valikukriteerium on millist autovorsti saab kõige pikema jupi sama raha eest Scalat praegu ei osta.
Eks VAG tahab tagasi teenida oma tootearendusse pandud pappi. Üldiselt on neil kasutajakogemus läbimõeldud aga muidugi see ventilaatori teema on küll ämber. Kui näiteks vaadata Toyota lustikummutit ja selle menüüloogikat siis on see küll selline häda et vähe pole.
Kui saksaleelset infomaterjali uurida siis auto on ehitatud 6 generatsiooni VW Polo baasil ja põhjal (MQB A0). Rapid oli ka Polo A05/PQ25 , küll vana platvorm. Materjalide kvaliteet ka B segmendile vastav. Pigem antud segmendis üle keskmise aga C segmendi autodega võrreldes jääb pisut nutuseks. Oma raha eest on ilmselt autot küll ja kui võrrelda MQB A0 autosid siis esmapilgul tundub ta seest Polost ägedam, ja salongis peaaegu samal tasemel samal platvormil baseeruva viimase põlvkonna Audi A1-ga. Kõik asjad muidugi lisavarustuses. Aga hea on vaadata kuidas mõne aastaga on jõudnud dünaamilised suunatuled kallistelt VW-delt ja Audidelt juba väike ja väikekeskklassi autode vahemikku. See näitab kui odavad on tegelikult need ägedad led lahendused. Paar aastat imetleme kallistel autodel ja siis on ühtäkki juba taskukohased kõigile.
Kindlasti ostjaid on. Octavia on vana ja iganenud. Uus Octavia ilmselt tuleb tunduvalt kallim, saab elektrilise käsipiduri lõpuks jne... Kindlasti võtab ära ostjaid Octavialt ja võtab ära ostjaid Audi A1-lt. Ja kui nüüd valida kas osta Polo või Scala... No Scala on täna kindlasti palju huvitavam ja moodsam. Ja ka palju suurem. Huvitav ongi kes on järgmine taskukohane mudel kes esindab uut VAG-i disainijoont nii salongis kui välimuselt. Kas Golf või Octavia?
Kui sa vaid teaksid kui odavalt saab hiinast leede ja kui odavalt saab igasugu elektroonikakomponente, st valmis mooduleid, et need leedid kõikvõimalikel erinevatel viisidel põlema panna. Ütleme nii, et ca 10€ saab ühe komplekti, millega natukene tuledemängu teha, kätte. Kõik need "kallid" lahendused on tänapäeval kõige odavam kraam, mida autode külge pannakse. Meile lihtsalt müüakse seda, mida nemad müüa tahavad. Aga osta auto sellepärast, et tuled on paremad kui naabrimehel... noh, eks inimesi igasuguseid.
Nojahh eks inimesi on igasuguseid isegi selliseid kes võrdlevad hiina leede muu maailma toodanguga.Osta oma autole hiina leed lisatuled ja võrdle nende valgustugevust mõne teise tootja omaga.Hiinaka eluiga on muidugi olematu.
Milline muu maailm tänasel päeval elektroonikat toodab? Sisuliselt kogu kraam tuleb hiinast. Jah, on sealsel toodangul kvaliteedivahe küll kui kõige odavama jupi ostad, aga ei ole ka kvaliteetsem kaup nii kallis, et see nüüd auto hinnale mingeid tuhandeid lisab ja odavautodele panna ei saa. Olen hiinast üsna palju erinevaid elektripudinaid ostnud ja kestavad küll.
Kui autotootja peab pärast tuhandete juppide kvaliteedi pärast autosid remontima pole kokkuhoid põhjendatud.
Autos on tuhandeid juppe mis võivad alt vedada. Klienti ei huvita, et enne läks siit miskit ja pärast sealt ja see tegelikult on köömes ja alt veab üks vidin tuhandest ning teised kvaliteetsed. Temal on ebamugavused. Kui autoga N pääses puhtalt ja M-ga pidi garantii raames küll teenindust külastama siis järgmine M mark jääb soetamata.
Aga ongi kõva argument. Ise ei ostaks enam kunagi ilma AutoHold-ita automaati. See ikka sigamugav asi. Süüte välja lülitad või ukse lahti teed, paneb automaagiliselt kässari peale ilma et peaks ise midagi näppima või kangi sikutama.
Ja see kes Daciat Skodaga võrdles pani ka päris mööda. Dacia on isegi Renooga võrreldes eelmise sajandi masin. Jah sobilik maamehele, aga tänapäevast tehnikat sealt ei leia ja seda saabki odavalt müüa. Näiteks automaati ei ole siiani ühelgi Dacial, normaalsetest mootoritest ja teistest mugavuslisadest rääkimata. Skodal on enamus elementaarsed lisad saadaval, lihtsalt materjalide kvaliteet on teine kui emafirma masinatel.
Ega asi pole tootmiskohas vaid arenduses ja kvaliteedikontrollis.
Väliselt saab kõike kopeerida aga sisu peab kvaliteetne olema. See aga nõuab kulusid, et kümnete tuhandete kaupa midagi vorpida nii, et apse sisse ei tule.
Robot maksab kõikjal ühepalju aga inimese palgad ja töötingimused võivad erineda palju kordi. Kuna päris nii tootmine veel ei käi, et inimest pole vaja siis toodetakse suurfirmadele Aasias aga töövahendid ja tooraine on kõikjalmaailmaturu hinnaga.
Eks ka Scalal on juba Ambience tasemel LED-tuled küljes aga sellegi poolest küsib ka Škoda / VAG matrixLEDide eest 1k€+ samuti näiteks mainitud Mersu mille ILS-tulede lahendus maksab 1.5k€ Nii et Hiinast võid sa osta mida iganes aga vaevalt et sa neid uhkeid lahendusi siin 10€ või isegi 100€ kätte saad.
Eks kapitalismile on omane nõudluse pakkumise vahekord mitte tegelikud tootmiskulud nagu sotsialismis. Viimases muidugi NL mängis megakäibemaksudega kui luksusasjale suur nõudlus oli. Kohati mindi lausa kolmekohaliste numbriteni.
Nii, et vaevalt see lisadelehel välja toodud hind on alati päris objektiivne. Eks kalkuleeritakse kas piisav hulk kliente teeb linnukese ühe või teise summa puhul. Kust realt annab kasumit koguda ja kust mitte. Aga samas ulme valdkonda ei maksa ka minna, sest teised firmad pakuvad konkurentsi.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (21)