MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e(4)

Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

KOMMENTAARID (52)

Tagurpidi 4. november 2019  22:10 Ebasobiv kommentaar
Autotööstus ei ole sisuliselt 50 aastat kuskile arenenud, pigem taandarenenud, kuna auto täidab enda ülesannet ikka samamoodi, ainult tootmine on läinud oluliselt ressursimahukamaks, mida ei kompenseeri mitte kuidagi ka mõnevõrra väiksem kütusekulu. Kuna autod on raskemad, siis lõhuvad need teid rohkem ja igasuguseid kuludetaile kulub rohkem. Huvitav mida inimesed sellest arvaksid kui 1960date 12 kg tippjagrattad kaaluks täna profitasemel 20 kg ja oleksid varustatud mittetarviliku tehnoloogiaga?
kiidukukk 4. november 2019  22:20 Ebasobiv kommentaar
Mida kõike sülg suhu toob? Kas natuke üle ei pinguta? Stiilinäited: tagumisel istmel on tunne justkui mõnes eralennukis (ei ole usutav et tegelane väga paljudes isegi mõnedes eralennukites on reisinud) ning esiistmed on jutu järgi sellised et kui kellelegi ei sobi, siis sel inimesel peab olema viga küljes (rõvedalt ebaviisakas ja ülbe)
Dt 5. november 2019  05:39 Ebasobiv kommentaar
Esiistmetel on 30 võimalust sättida, seal leiab isegi Qasimodo endale sobiva asendi.
. 5. november 2019  07:32 Ebasobiv kommentaar
Kindlasti on selline auto vajalik neile, kes linnas üksinda tööle sõidavad või emme oma 1- 2 last hommikuti lasteaeda viib ja pärast päev otsa kaubanduskeskusi kammib. Kindlasti ei osta sellist autot inimene, kel igapäevaselt vaja 5- 7 inimest 100- 200km kaugusele sõidutada. Üldiselt tegu eestlase jaoks sama mõttetu ameerika jamaga nagu ka hälloviin, mida meile vägisi püütakse peale suruda.
Kuhu superluks teenindus siis kadus? 5. november 2019  11:59 Ebasobiv kommentaar
Experience complimentary pickup, delivery and a loaner Lincoln when your vehicle needs service.

Kõva asi see bläk leibl küll aga eestis teenust ei saa, maksad aga ei saa.
c.s 5. november 2019  15:43 Ebasobiv kommentaar
toll 10%+km 20% + tüübikinnitus ja 30 k müügikasumit lisaks
Aga auto on tõesti hea, mitte nagu rohepestud eurooplased !
Aulemb 5. november 2019  20:34 Ebasobiv kommentaar
Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Kui see on linnamaastur, siis milline on päris maastur?
Suburban 5. november 2019  21:22 Ebasobiv kommentaar
Paljud võiks oma kännust ikka osata kaugemale vaadata. Selge see, et Lincoln pole antud auto loomisel silmas pidanud meie turgu, siiski ikka USA koduturgu. Vahemaad, teedevõrgustik, teed ja maanteed on USAs hoopis erinevad sellest mida meil võimalik kohata.
Lisaks võiks mõista seda, et inimeste soovid ja vajadusel on erinevad. Pereinimesed teavad väga hästi seda, et kasvõi juba pererahu huvides on viieliikmelise pere puhul kolm istmerida väga hea lahendus. Kui nüüd soovida ka seda, et kõigil oleks mugav ja ka vajadusel jääks ruumi pagasile, siis tundub taoline Navigator väga mõistlik lahendus. Nt Escalade on siinkohal oma kitsa kolmanda istmereaga ja üsna olematu pagasiruumiga parajalt poolik lahendus. Muidugi on nii Navigatorist kui ka Escaladest olemas pikema kerega versioonid.

Oluline on ka juhi mugavus ja taaskord inimesed on üsna erinevad. Pikkus, kehaehitus ja muu (probleemid seljaga jne), kõik mängib rolli. Üldiselt ei osta uusi autosi varajases nooruses inimesed, asjad on ikka vastupidi, eriti kallite autode puhul. Ise olen 183-184 cm pikk, kaalun ca 75 kg, kuid kõige mugavam istumisasend on selline, et nt 7-seeria BMW-s üksi täiskasvanu minu taha istuda ei soovi, mugav oleks siinkohal pikem L kere.
Seega jõuamegi selleni, et kui on võimalust, siis miks mitte osta Navigatori taoline auto milles kõik reisijad ennast mugavalt tunneksid, on neid siis üks, kaks, neli või kuus. Ja kui sellist võiamlust pole, siis tulebki leppida paratamatusega ja viiekesi kuskil Octavias kannatada.
Linc ei ole pereauto 5. november 2019  23:08 Ebasobiv kommentaar
Midaiganes see auto tahab olla, siis Usas on pigem Van see, mis mõeldud suurema grupi vedamiseks. Kindlasti mugavam ja rohkem ruumi ning sisse-välja saamine oluliselt parem. Ei ole mõtet siin arutada nagu jube hea suurpere auto. Ning kui saatejuht tahab magada autos, siis jällegi on Van tagaiste võimalik talutavaks voodiks muuta. Aga kindlasti mitte sellel.
Jack 6. november 2019  00:28 Ebasobiv kommentaar
Meil peres 5 last ja plaanime millegi sellise ostu. Bussilaadne toode on välistatud, sest bussijuht olla ei soovi. Euroopa turu masinatest pole midagi võtta, kõik on seest väiksed. Ainus mida EU turult võtta on Disco 4 koos kolmanda reaga, aga seal peale väikeste laste ei istu keegi ja kui istmerivi kasutusel, siis titevankrit taha ei topi edukalt. Pika kerega Suburban, Escalade või siis see Lincoln on täitsa okeid olemuselt. Kolm rivi istmeid on kasutusel ja titevanker läheb näiteks ilma lahti võtmata hopsti kolmanda istmerivi taha rataste peal. Lisaks on ka kolmas rivi istmeid tõeliselt kasutatav ja paar neljajalgset sõpra mahuvad ka veel salongi vabalt ära.
Dt 6. november 2019  05:40 Ebasobiv kommentaar
See konkreetne Linc on lühike kere kahjuks, titevanker läheb sinna võibolla kokkuklapituna.
to Jack 6. november 2019  11:41 Ebasobiv kommentaar
küsimus on kui pikki otsi üldse autoga sõidetakse. Ma kahtlen, kas selle Lincolniga on sõita parem kui korraliku varustuega väikebussiga. Praktilise poole pealt on see Lincoln üllatavalt vähe mahutav auto. kõrge põhi ei jäta salongi kaugeltki niipalju ruumi kui on väikebussis. koogutava, õõtsuva ja kurvides kalduva kõrge kliirentsiga maasturiga sõita ei ole reaalsuses üldse juhi koha peal väga meeldiv. Mul on olnud LC V8 pikalt ja no see ei ole hea auto. Viimane maastur oli tavaline Jeep Cherokee kõige luksim variant ja no igapäev sellise masinaga sõita on ikka suht nadi. Seega mul ei ole küll usku, et Lincolniga ise sangas olles hea sõita on - esmaemotsioon võib olla hea, et pehme ja vaikne ja sujuv, kuid hakka sellega iga päev liikuma ja varsti eelistad iga kell kasvõi jala käimist sellisele autole.

Sellise luksusmaasturi kasuks räägib ainult välimus ja ülbe auto maine.
eelmisega nõus 6. november 2019  12:13 Ebasobiv kommentaar
Kui võrrelda kõrge katusega Van-i ja seda monstrumit ja eesmärgiks on suure grupiga mugavalt sõita pikka maad, siis kindlalt Van. Räägime siis aint Usa masinatest. Antud aparaadis ei saa püsti seista, sisse-välja liikumine ei ole võrreldav Vaniga, jpm. Tahaks näha kas on olemas mõni rendifirma maamuna peal kus pakutakse selliseid monstrume inimestele grupisõidu lahendusena. Siiski on Van see, mis paremini ülesannet täidab.
Suburban 6. november 2019  22:46 Ebasobiv kommentaar
Taaskord tuleks näha asju laiemalt ja mitte ainult oma mätta otsast, seega ka teha vahet perekonnal ja nähtusel, mida saab iseloomustada sõnadega suur grupp. Selge see, et Van on praktilisem ja eesmärgikohaselt lihtsamini kasutatav, kuid nagu Jack kirjutas, siis Van on bussilaadne toode ja seab seeläbi auto kasutusele omad piirid.
Kui tõesti vaja pea igapäevaselt vähemalt kuute inimest autos vedada, siis loomulikult tunduks Van olema esimene valik, samas kui autot kasutad pereautona üldjuhul vaid nädalavahetusel ja muul ajal on vaja autoga ka muid sõite teha ning endast viisakas mulje jätta, siis Vaniga seda ikka teha ei taha. Üks tuttav kasutab V-klassi Mercedest, küll tõesti eesmärgikohaselt (transfeerid ja muu taoline), kuid vaatamata kallile hinnale on autol väga selge tarbesõiduki maik küljes.
Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia. 2018 aastal müüdi USAs sääraseid autosi (Navigator, Expedition, Tahoe, Suburban, Escalade, Yukon) kokku ca 365000 tükki. Eks Navigatori võtab see, kellel ikka rohkem raha ja soovi luksuse järgi. Muul juhul on nt Suburban ja Expedition ka väga head alternatiivid.
R 7. november 2019  11:50 Ebasobiv kommentaar
See ongi The Ultimate show off.
Kunagi oli artikkel sellel järjest suuremaks minevate
Autode teemal ja tollal Escslade oli selle tipp. :)
to Suburban 7. november 2019  12:44 Ebasobiv kommentaar
Sa ütled, et: "Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia". - Kuule, kui sul on vaja kord kuus näiteks kuuekesi sõita ja muul ajal pead kannatama sellise masinaga ise roolis olles sõitmist - valdavalt veel linnakeskkonnas - Selle masinaga ei ole igapäevaselt hea sõita. kõik on ebamugav, kuskilt läbi ei mahu, parkida on raske, järske süstimisi ja keeramisi on teha kehva. sisse-välja on ronida kehva - mis jutt see on, et paremat alternatiivi ei ole? veoautolaadne maastur ei saa kunagi olla mugavam ja parem kui normaalkliirentsiga auto - teedel sõitmiseks.
BlaBla 7. november 2019  12:57 Ebasobiv kommentaar
USA tänavad, parkimismajad, tanklad jms ongi sarnaste veoautode laadsete veerevate stuudiokorterite jaoks disainitud. Minge kolige usasse kui ilma sellise asjata elada ei oska. Siin euroopas ei ole see mugav igapäevaselt. Jah iste võib olla mugav aga kui sa tegelikult ei sõida usa stiilis tuhat km jutti mööda sirget hiway ja homme sama palju, siis muud mugavused on altuaalsemad.
väike vend 7. november 2019  13:31 Ebasobiv kommentaar
oehhh. Need, kes selliste suurte masinatega igapäevaselt liiklevad, kiidavad taevani ja saavad igas olukorras hakkama. Ja need, kellele ei meeldi, neavad maapõhja ja tunnevad, et isegi lennuväljal on kitsas.

Olen 191 pikk ja üle 100kg ja olen 5a pealinnas Ford Expeditioniga sõitnud (2m lai, 2m kõrge, 5,2m pikk). Lasen isegi ühel lubadeta tuttaval sellega õppesõitu teha, pole veel kellelegi otsa sõitnud. Plaanin samas Expeditioni Suburbani vastu välja vahetada või Suburbani lihtsalt kõrvale osta. Ning minul ei ole kitsas, veokitel ja bussidel ei ole ka kitsas. Kõige kitsam on nn normaalmõõdus linnamaasturite omanikel, kes oma autode gabariite ei tinneta.

Mis eurobussidesse puutub siis võta üks ja viska teist, peaaegu. Pidin paar suve tagasi 10 min 9-kohalise Renault Traficu keskmises istmereas istuma. See oli nii kitsas et istmele ei mahtunud ei otse ega viltu, ainult kas istmele pikali või siis jalad lakke. Kõigele lisaks lõikas istumisasend ära ühe jala verevarustuse ja jalg paisus 2x jämedamaks kui teine.

Olen olnud nii Suburbani kui ka sõltumatu tagasillaga Navigatori roolis ja mõlema kolmandas istmereas. Ruumi on laialt ning sisse ja välja saab hõlpsalt. Super autod et perega laadal käia. Suburbaniga saab igast jama ka koju vedada. Ameerika bussid on ka toredad, kuid ainult maanteel. Maastur aga läheb ka sinna, kus teid ei ole või on nad väga aukus ja künklikud.

Üks pluss veel: suure autoga pole käru vaja. Tahad kive, oksi, küttepuid jms vedada, istmed maha ja laeni salong täis. 5.2m autosse lähevad 2m latid otse ja 2.5m diagonaali sisse. Suburbanisse 2.5 otse ja 3 diagonaali. kaubaruum on 1.4 lai kõige kitsamast kohast ja 1.0 kõrge. laadimisava 90cm kõrge. 160kg asfaldilõikur läks püsti sisse.

PS. Mul on sõiduauto ka. See on madal aga veel pikem.
to väike vend 7. november 2019  13:48 Ebasobiv kommentaar
kui just tõepoolest on lapsepõlveunistus olnud saada bussijuhiks või rekkajuhiks :) laske käia.

kuna ma ise olen noorukina karti sõitnud, siis mina ootused autole on tõenäoliselt hoopis teised. auto peab olema reageerimisvõimeline igas suunas ja kiiruses. Alati on eelis madalal raskuskeskmel, kergemas kaalus ja väiksemates mõõtmetes. noorikna maalapsena tegin ka tööd Belaruss traktoriga ja iga maastur mille rooli ma istun, meenutab mulle Belarussi. Seda siis kui ise roolis istuda. kaasreisijana on istuda pehmes usa maasturis ok - ainult välja-sisse ronida on sitt.
mnja 7. november 2019  14:18 Ebasobiv kommentaar
Pole T1 parkimismajas ise käinud aga nii palju, kui kuulnud olen, siis selle Navigatoriga võiks seal "lõbus" manööverdada olla. Olgem ausad, linna inimesele on see ikka 100% eputamise pill. 150 000 eurise masinale vast ei lae ka puid ega lõikureid peale, nii et see praktilisuse osa on sellel masinal ikka kena 0. Lisaks kütusekulu linnas ummikutes törtsutades on ka vast meeletu, kuigi selle masina ostjale see kindlasti korda ei lähe.
Kokkuvõttes on see auto nagu ilus aga loll naine...vaadata ainult hea...
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e(4)

Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama ...

Tehnika TV - Roli Lumi

Tehnika TV - Roli Lumi

Tänases saates selgub, kuidas klaver mängijat õpetab. Ja võimaldab mussi teha ka neil, kes liiga palju muusikateooriast ei tea. Saate Roli Seaboardist leiad siit. 

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT(16)

Kuigi kolmanda põlvkonna X-Trail on turul olnud saadaval juba päris pikalt, on see suutnud ajaproovile siiski päris hästi vastu pidada. Ning viimase mudelivärskendusega on tehtud mõned väga olulised uuendused, ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip(6)

Kokkuvolditav telefon on lõpuks tagasi. Kas voltimisega tasub kiirustada või mitte, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC(19)

Kuigi Mercedese tooteportfelli kuulub hetkel juba ligi kümmekond erinevat linna- ja pärisdžiipi, otsustas Mercedes džiibiliste mudelirivi veelgi laiendada ning tuua turule täiesti uue mudelina GLB, mis on ...

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid(3)

Täna on laual 13 väikest karpi hinnaga 80-350 eurot. Kas kallid kuularid on paremad, ilusamad või lihtsalt kallimad, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass(6)

Hiljuti uuendatud Renault Trafic sai kolm väga olulist uuendust, mis muutsid Traficu nüüd palju mugavamaks ja turvalisemaks töövahendiks. Ja seekord on meil proovisõiduks muide Traficu kõige luksuslikum ...

Tehnika TV - Kano

Tehnika TV - Kano

Kano PC on arvuti, mille kokkupanek peaks olema jõukohane ka kuueaastastele. Kui jõukohane on see vanainimesele, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4(8)

Mini linnadžiibi Cooper Countrymani pistikuhübriid on üks natuke teistmoodi Mini kui tavaliselt - nimelt see suudab ainsa Minina sõita soovi korral ka tagaveolisena.  Auto ninas on 1,5liitrine R3 ...

Tehnika TV - Oculus Quest

Tehnika TV - Oculus Quest

Glen proovib virtuaalmaailmas teha asju ja Kaspar proovib ära arvata, mis asjad need on. Kui hästi see välja tuleb, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI(46)

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?(2)

Vinüülimängijate hinnad algavad vähem kui sajast eurost ja ulatuvad viiekohaliste numbriteni. Kas erinevused helis on samuti sajakordsed, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line(8)

Ka Peugeot' "pesamuna" on nüüd moodsa näo ja olekuga ning omab oma klassis ühte parimat välimust. Aga kuidas on lood uue 208 teiste omadustega? Mootorivalikus on pildilolev 1,2-liitrine R3 erinevates ...

 
Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?(4)

Grammofonid on taaskord kuum teema. Kas tõesti on siis vinüülisaund parem kui CD? Vastuseid, nagu selgub, on rohkem kui üks.

Motors24 proovisõit - BMW X6

Motors24 proovisõit - BMW X6(18)

BMW X6 võib julgelt nimetada autoks, mis käivitas 2000ndate esimesel kümnendil moodsate kupeedžiipide moevoolu. Nüüd on ka BMW konkurendid asunud hoolega kupeelikke džiipe tootma, kuid kas uus, kolmanda ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Kolmandal sõidupäeval viib Margus Murakas meid järvejääle, kus on üks Kiale väga sobilik kiire ja lai rada. Saate lõpuks jõuab Kia tagasi oma koju ning uurime, milliseid kahjustusi suutsid Kiale tekitada ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Nädala-paari pärast rabab Samsung meid tõenäoliselt uue supertelefoniga, aga seniks on pakkuda neli säästuversiooni. Millise neist peaks valima, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid(15)

Kuigi uuendatud Discovery Sport näeb välja vägagi sarnane oma eelkäijaga, siis tegelikkuses peidab ennast selle kergelt uuendatud kere all muuhulgas ka täiesti uus platvorm. Kapoti all on nüüd ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Käes on teine sõidupäev Arctic Driving Centeris ning laiem rada võimaldab rohkem lõbutsemist ja külg ees sõitmist. Peagi aga hakkab selguma, et kes tegelikult Kasparit sõitma õpetab - on see siis Margus ...

Tehnika TV - Garmini kellad

Tehnika TV - Garmini kellad(1)

Garmin üllitas eelmisel aastal nii palju nuti-spordikellasid, et nende kokkulugemine kestab siiani. Kuidas need kellad konkurentide kõrval paistavad, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Kia XCeed

Motors24 proovisõit - Kia XCeed (16)

Enamasti "valmistatakse" linnadžiibid mõne luukpära baasil ning tihtipeale iseloomustab neid madal kliirens ja kõrgemapoolne isteasend. Kia on aga uue XCeedi puhul lähenenud asjal natuke teistmoodi. ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa(4)

Kui eelmises osas sai Kia treilerile aetud, siis kolm päeva hiljem saabusimegi Rovaniemi, kus meid parklas ootas juba meie uus sõber Stinger. Sealt võtsime suuna polaarjoonel asuvasse Shelli tanklasse, kust ...

Tehnika TV - CES 2020

Tehnika TV - CES 2020(1)

CES ehk Consumer Electronic Show Las Vegases on selleks aastaks taaskord minevik, aga millist tulevikku seal näidati, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé(30)

Uue aasta esimene proovisõiduauto on midagi väga kiiret - see on neljaukseline luukpära, mis kiirendab "nullist sajani" vaid 3,4 sekundiga, kihutab kuni 310 km/h ning lisaks on see tänasel päeval kõige kiirem ...

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II(3)

Canonit palavalt armastav Kaspar segab asjalikkusele pretendeerivat kaamerasaadet pidevalt oma iPhonega. Ja nii ei jäägi sõltumatul eksperdil Gleni esituses muud üle, kui proovida tulemuste põhjal eristada ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Seekord sai lugu alguse sellest, et Kasparile helistas Margus Murakas, kes kutsus meid kaasa ühele põnevale talvisele sõiduüritusele. Aga nagu teemat uurides selgus, on selleks vaja kõigepealt leida üks sobiv ...

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Eestis müüdi 2019. aastal kokku 26 589 uut sõiduautot, mis ületas 2018. aasta müügi 4,7 protsendiga.Detsembris kasvas uute sõiduautode müük väga tempokalt ületades 2018. aasta detsembri tulemuse koguni 69,5%, ...

 
Tehnika TV - Head uut aastat!

Tehnika TV - Head uut aastat!(1)

Uue aastakümne saabumise puhul meenutame rõõmu ja kurbusega eelmist.

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1(2)

Lisaks õhudroonidele on DJI-l nüüd pakkuda ka maapealne versioon nimega RoboMaster S1. Kahjuks või õnneks saabub aga robootiline droon umbes tuhande algosana, mis tuleb ise kokku kruvida. Kuidas see kruvimine ...

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria(23)

Seekord keerasime uue 1. seeria BMW nina Vanamõisa vabaõhukeskuse poole ja läksime sinna jõulusid otsima. Häid pühi kõigile!  Baasmootoriks on siin nähaolev 1,5-liitrine R3 bensiinimootor, aga saadaval ...

Tehnika TV - Google Pixel 4

Tehnika TV - Google Pixel 4

Kas Pixel 4 on tõepoolest maailma kõige kiiremini avanev Android-telefon, mis teeb maailma kõige ilusamaid pilte, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando(18)

Kui uue SsangYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

GoPro uus mudelivalik toob palju muutusi. Kui toredad need muutused on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS(33)

Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.  Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...

 
Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid(13)

Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30(12)

Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Peale pikemat pausi on DJI-l taaskord ette näidata uus droon. Kui hästi õnnestub selle käsitsemine droonikaugeks jäänud inimestel, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5(18)

Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro(2)

Telefon, mida osta ei saa, on nüüd kohale jõudnud. Aga kui saaks, kas peaks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance(22)

Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell(1)

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(61)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(7)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(3)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(18)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine(15)

Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.