Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Autotööstus ei ole sisuliselt 50 aastat kuskile arenenud, pigem taandarenenud, kuna auto täidab enda ülesannet ikka samamoodi, ainult tootmine on läinud oluliselt ressursimahukamaks, mida ei kompenseeri mitte kuidagi ka mõnevõrra väiksem kütusekulu. Kuna autod on raskemad, siis lõhuvad need teid rohkem ja igasuguseid kuludetaile kulub rohkem. Huvitav mida inimesed sellest arvaksid kui 1960date 12 kg tippjagrattad kaaluks täna profitasemel 20 kg ja oleksid varustatud mittetarviliku tehnoloogiaga?
Mida kõike sülg suhu toob? Kas natuke üle ei pinguta? Stiilinäited: tagumisel istmel on tunne justkui mõnes eralennukis (ei ole usutav et tegelane väga paljudes isegi mõnedes eralennukites on reisinud) ning esiistmed on jutu järgi sellised et kui kellelegi ei sobi, siis sel inimesel peab olema viga küljes (rõvedalt ebaviisakas ja ülbe)
Kindlasti on selline auto vajalik neile, kes linnas üksinda tööle sõidavad või emme oma 1- 2 last hommikuti lasteaeda viib ja pärast päev otsa kaubanduskeskusi kammib. Kindlasti ei osta sellist autot inimene, kel igapäevaselt vaja 5- 7 inimest 100- 200km kaugusele sõidutada. Üldiselt tegu eestlase jaoks sama mõttetu ameerika jamaga nagu ka hälloviin, mida meile vägisi püütakse peale suruda.
Paljud võiks oma kännust ikka osata kaugemale vaadata. Selge see, et Lincoln pole antud auto loomisel silmas pidanud meie turgu, siiski ikka USA koduturgu. Vahemaad, teedevõrgustik, teed ja maanteed on USAs hoopis erinevad sellest mida meil võimalik kohata.
Lisaks võiks mõista seda, et inimeste soovid ja vajadusel on erinevad. Pereinimesed teavad väga hästi seda, et kasvõi juba pererahu huvides on viieliikmelise pere puhul kolm istmerida väga hea lahendus. Kui nüüd soovida ka seda, et kõigil oleks mugav ja ka vajadusel jääks ruumi pagasile, siis tundub taoline Navigator väga mõistlik lahendus. Nt Escalade on siinkohal oma kitsa kolmanda istmereaga ja üsna olematu pagasiruumiga parajalt poolik lahendus. Muidugi on nii Navigatorist kui ka Escaladest olemas pikema kerega versioonid.
Oluline on ka juhi mugavus ja taaskord inimesed on üsna erinevad. Pikkus, kehaehitus ja muu (probleemid seljaga jne), kõik mängib rolli. Üldiselt ei osta uusi autosi varajases nooruses inimesed, asjad on ikka vastupidi, eriti kallite autode puhul. Ise olen 183-184 cm pikk, kaalun ca 75 kg, kuid kõige mugavam istumisasend on selline, et nt 7-seeria BMW-s üksi täiskasvanu minu taha istuda ei soovi, mugav oleks siinkohal pikem L kere.
Seega jõuamegi selleni, et kui on võimalust, siis miks mitte osta Navigatori taoline auto milles kõik reisijad ennast mugavalt tunneksid, on neid siis üks, kaks, neli või kuus. Ja kui sellist võiamlust pole, siis tulebki leppida paratamatusega ja viiekesi kuskil Octavias kannatada.
Midaiganes see auto tahab olla, siis Usas on pigem Van see, mis mõeldud suurema grupi vedamiseks. Kindlasti mugavam ja rohkem ruumi ning sisse-välja saamine oluliselt parem. Ei ole mõtet siin arutada nagu jube hea suurpere auto. Ning kui saatejuht tahab magada autos, siis jällegi on Van tagaiste võimalik talutavaks voodiks muuta. Aga kindlasti mitte sellel.
Meil peres 5 last ja plaanime millegi sellise ostu. Bussilaadne toode on välistatud, sest bussijuht olla ei soovi. Euroopa turu masinatest pole midagi võtta, kõik on seest väiksed. Ainus mida EU turult võtta on Disco 4 koos kolmanda reaga, aga seal peale väikeste laste ei istu keegi ja kui istmerivi kasutusel, siis titevankrit taha ei topi edukalt. Pika kerega Suburban, Escalade või siis see Lincoln on täitsa okeid olemuselt. Kolm rivi istmeid on kasutusel ja titevanker läheb näiteks ilma lahti võtmata hopsti kolmanda istmerivi taha rataste peal. Lisaks on ka kolmas rivi istmeid tõeliselt kasutatav ja paar neljajalgset sõpra mahuvad ka veel salongi vabalt ära.
küsimus on kui pikki otsi üldse autoga sõidetakse. Ma kahtlen, kas selle Lincolniga on sõita parem kui korraliku varustuega väikebussiga. Praktilise poole pealt on see Lincoln üllatavalt vähe mahutav auto. kõrge põhi ei jäta salongi kaugeltki niipalju ruumi kui on väikebussis. koogutava, õõtsuva ja kurvides kalduva kõrge kliirentsiga maasturiga sõita ei ole reaalsuses üldse juhi koha peal väga meeldiv. Mul on olnud LC V8 pikalt ja no see ei ole hea auto. Viimane maastur oli tavaline Jeep Cherokee kõige luksim variant ja no igapäev sellise masinaga sõita on ikka suht nadi. Seega mul ei ole küll usku, et Lincolniga ise sangas olles hea sõita on - esmaemotsioon võib olla hea, et pehme ja vaikne ja sujuv, kuid hakka sellega iga päev liikuma ja varsti eelistad iga kell kasvõi jala käimist sellisele autole.
Sellise luksusmaasturi kasuks räägib ainult välimus ja ülbe auto maine.
Kui võrrelda kõrge katusega Van-i ja seda monstrumit ja eesmärgiks on suure grupiga mugavalt sõita pikka maad, siis kindlalt Van. Räägime siis aint Usa masinatest. Antud aparaadis ei saa püsti seista, sisse-välja liikumine ei ole võrreldav Vaniga, jpm. Tahaks näha kas on olemas mõni rendifirma maamuna peal kus pakutakse selliseid monstrume inimestele grupisõidu lahendusena. Siiski on Van see, mis paremini ülesannet täidab.
Taaskord tuleks näha asju laiemalt ja mitte ainult oma mätta otsast, seega ka teha vahet perekonnal ja nähtusel, mida saab iseloomustada sõnadega suur grupp. Selge see, et Van on praktilisem ja eesmärgikohaselt lihtsamini kasutatav, kuid nagu Jack kirjutas, siis Van on bussilaadne toode ja seab seeläbi auto kasutusele omad piirid.
Kui tõesti vaja pea igapäevaselt vähemalt kuute inimest autos vedada, siis loomulikult tunduks Van olema esimene valik, samas kui autot kasutad pereautona üldjuhul vaid nädalavahetusel ja muul ajal on vaja autoga ka muid sõite teha ning endast viisakas mulje jätta, siis Vaniga seda ikka teha ei taha. Üks tuttav kasutab V-klassi Mercedest, küll tõesti eesmärgikohaselt (transfeerid ja muu taoline), kuid vaatamata kallile hinnale on autol väga selge tarbesõiduki maik küljes.
Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia. 2018 aastal müüdi USAs sääraseid autosi (Navigator, Expedition, Tahoe, Suburban, Escalade, Yukon) kokku ca 365000 tükki. Eks Navigatori võtab see, kellel ikka rohkem raha ja soovi luksuse järgi. Muul juhul on nt Suburban ja Expedition ka väga head alternatiivid.
Sa ütled, et: "Seega kui on olemas võimalus taoline auto osta ja on olemas soov aeg-ajalt (ehk rohkem kui kaks-kolm korda aastas) perega mugavalt ja stressivabalt sõita, siis paremat varianti kui selline suur raamil maastur ikka ei leia". - Kuule, kui sul on vaja kord kuus näiteks kuuekesi sõita ja muul ajal pead kannatama sellise masinaga ise roolis olles sõitmist - valdavalt veel linnakeskkonnas - Selle masinaga ei ole igapäevaselt hea sõita. kõik on ebamugav, kuskilt läbi ei mahu, parkida on raske, järske süstimisi ja keeramisi on teha kehva. sisse-välja on ronida kehva - mis jutt see on, et paremat alternatiivi ei ole? veoautolaadne maastur ei saa kunagi olla mugavam ja parem kui normaalkliirentsiga auto - teedel sõitmiseks.
USA tänavad, parkimismajad, tanklad jms ongi sarnaste veoautode laadsete veerevate stuudiokorterite jaoks disainitud. Minge kolige usasse kui ilma sellise asjata elada ei oska. Siin euroopas ei ole see mugav igapäevaselt. Jah iste võib olla mugav aga kui sa tegelikult ei sõida usa stiilis tuhat km jutti mööda sirget hiway ja homme sama palju, siis muud mugavused on altuaalsemad.
oehhh. Need, kes selliste suurte masinatega igapäevaselt liiklevad, kiidavad taevani ja saavad igas olukorras hakkama. Ja need, kellele ei meeldi, neavad maapõhja ja tunnevad, et isegi lennuväljal on kitsas.
Olen 191 pikk ja üle 100kg ja olen 5a pealinnas Ford Expeditioniga sõitnud (2m lai, 2m kõrge, 5,2m pikk). Lasen isegi ühel lubadeta tuttaval sellega õppesõitu teha, pole veel kellelegi otsa sõitnud. Plaanin samas Expeditioni Suburbani vastu välja vahetada või Suburbani lihtsalt kõrvale osta. Ning minul ei ole kitsas, veokitel ja bussidel ei ole ka kitsas. Kõige kitsam on nn normaalmõõdus linnamaasturite omanikel, kes oma autode gabariite ei tinneta.
Mis eurobussidesse puutub siis võta üks ja viska teist, peaaegu. Pidin paar suve tagasi 10 min 9-kohalise Renault Traficu keskmises istmereas istuma. See oli nii kitsas et istmele ei mahtunud ei otse ega viltu, ainult kas istmele pikali või siis jalad lakke. Kõigele lisaks lõikas istumisasend ära ühe jala verevarustuse ja jalg paisus 2x jämedamaks kui teine.
Olen olnud nii Suburbani kui ka sõltumatu tagasillaga Navigatori roolis ja mõlema kolmandas istmereas. Ruumi on laialt ning sisse ja välja saab hõlpsalt. Super autod et perega laadal käia. Suburbaniga saab igast jama ka koju vedada. Ameerika bussid on ka toredad, kuid ainult maanteel. Maastur aga läheb ka sinna, kus teid ei ole või on nad väga aukus ja künklikud.
Üks pluss veel: suure autoga pole käru vaja. Tahad kive, oksi, küttepuid jms vedada, istmed maha ja laeni salong täis. 5.2m autosse lähevad 2m latid otse ja 2.5m diagonaali sisse. Suburbanisse 2.5 otse ja 3 diagonaali. kaubaruum on 1.4 lai kõige kitsamast kohast ja 1.0 kõrge. laadimisava 90cm kõrge. 160kg asfaldilõikur läks püsti sisse.
PS. Mul on sõiduauto ka. See on madal aga veel pikem.
kui just tõepoolest on lapsepõlveunistus olnud saada bussijuhiks või rekkajuhiks :) laske käia.
kuna ma ise olen noorukina karti sõitnud, siis mina ootused autole on tõenäoliselt hoopis teised. auto peab olema reageerimisvõimeline igas suunas ja kiiruses. Alati on eelis madalal raskuskeskmel, kergemas kaalus ja väiksemates mõõtmetes. noorikna maalapsena tegin ka tööd Belaruss traktoriga ja iga maastur mille rooli ma istun, meenutab mulle Belarussi. Seda siis kui ise roolis istuda. kaasreisijana on istuda pehmes usa maasturis ok - ainult välja-sisse ronida on sitt.
Pole T1 parkimismajas ise käinud aga nii palju, kui kuulnud olen, siis selle Navigatoriga võiks seal "lõbus" manööverdada olla. Olgem ausad, linna inimesele on see ikka 100% eputamise pill. 150 000 eurise masinale vast ei lae ka puid ega lõikureid peale, nii et see praktilisuse osa on sellel masinal ikka kena 0. Lisaks kütusekulu linnas ummikutes törtsutades on ka vast meeletu, kuigi selle masina ostjale see kindlasti korda ei lähe.
Kokkuvõttes on see auto nagu ilus aga loll naine...vaadata ainult hea...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
Volvo Trucksi FH veokite mudeliseeria saab Volvo FH Aero turuletulekuga uue pereliikme - aerodünaamilise kujunduse ja uuenduslike funktsioonidega FH Aero pakub uuel tasemel energiatõhusust ja on saadaval ...
Uus Golf on nüüd saadaval ka pikema sõiduulatusega pistikhübriidajamiga, pakkudes elektrienergiaga umbes 100 km ja kogu sõiduulatust kuni 1000 km. Lisaks uuendustele sõiduulatuses ja jõuallikates täiustab ...
Ka Mercedese suur ja luksuslik GLS läbis hiljuti mudeliuuenduse - seega vaatame ka meie üle, mida kujutab endast värskenduskuuri läbinud linnadžiipide S-klass.
Globaalne autotootja Great Wall Motor (GWM) toob Eestis, Lätis ja Leedus turule elektriauto GWM Ora ning aasta teisel poolel ka pistikhübriidi GWM Wey. Kõrgelt hinnatud ohutusstandarditega GWM Ora 03 on ...
„Uurisime inimestelt kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad „ei oska öelda“ – sõltuvalt küsimusest ...
Teise põlvkonna Peugeot 2008 on mingil põhjusel meie proovisõiduvideotest senimaani välja jäänud - ja seda enam on põhjust sellest autost nüüd video teha, kuna 2008 läbis äsja mudeliuuenduse.
Lisaks on ...
Eesti mainekaim autoauhind – Eesti aasta auto – kuulub kolmandat korda Peugeot´le, kui pingelisest punktilugemisest väljus suurima punktisummaga Peugeot 408.
66 punkti kogunud Peugeot´le pakkusid enim ...
Uue aasta esimese proovisõiduvideo peategelaseks on üks korralik "meestekas" ehk kõige pikema kerega Land Rover Defender 130, millel kapotiall 400-hobujõuline bensiinimootor ja mida võib teatud tingimustel ...
Korralikud rehvid tagavad ohutu sõidu, seetõttu on oluline, et õigel ajal oleksid õiged ja kvaliteetsed rehvid all. Kuidas tunda ära, et rehvid vajavad vahetamist ja millal on vajalik vahetada suverehvid ...
Renault Espace on nelja aastakümne ja viie põlvkonna vältel tuntust kogunud kui legendaarne ja avar mahtuniversaal. Ent nüüd on Espace'i olemus muutunud kohanedes uute aegadega ning Espace on astunud suure ...
Tänapäevased autod sisaldavad mitmeid juhiabisüsteeme, mis aga talve tulles aeg-ajalt ootamatul viisil käituma hakkavad.
„Talve ja lume saabudes esineb tõrkeid kõikides juhiabisüsteemides,“ nentis ELKE Auto ...
Rahvusvahelise Autospordiliidu (Federation Internationale de l'Automobile ehk FIA) otsuse kohaselt hakkavad Vormel E sarja elektrivormelid alates 2026. aasta hooajast kasutama vaid rehvitootja Bridgestone ...
KOMMENTAARID (52)