MOTORS24 TV

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(5)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

KOMMENTAARID (46)

..m.. 16. veebruar 2020  17:00 Ebasobiv kommentaar
Audi on vist kõige konservatiivsem mark üldse. Kere on väljast alati samasugune äratuntav läbi aegade..ainult tuled ja muud pididetailid muutuvad.
Zinc 16. veebruar 2020  18:46 Ebasobiv kommentaar
Vag grupil on ju 1,5 110kw mootor, miks nüüd sama võimsusega 2,0 kasutusele võtta?
wigur 16. veebruar 2020  19:20 Ebasobiv kommentaar
Hmm, tuleb välja et ma olen kogu aeg tuima rooliga sõitnud kus rool ei hakka kusagile poole kiskuma olenemata teevaalude olemasolust ja minu meelesto n see normaalne - ei meeldi see kui rooli hakatakse käest ära kiskuma ja auto hakkab vaaludes laveerima. Kui ma hoian rooli otse siis ka eeldan, et auto sõidab olenemata teekattest otse ega kiusu kusagile. Ehk Kaspari rõhutatud miinus muutub minu silmis suureks plussiks.

Mis aga suure mootori madalasse võimnsusesse puutub siis arvan, et see on lihtsalt chip (de)tuninguga saavutatud, sest nagu näha siis see sama 2.0 R4 on saadaval väga laias võimsuse vahemikus ning 110kW jaoks on lihtsalt kraanid nii kinii keeratud kui veel vähegi annab.
niizzama 16. veebruar 2020  19:31 Ebasobiv kommentaar
Täiesti ulme kuhu on pandud keskkonsoolil topsihoidjad. Tuttaval läks jook nuppude peale. Facelifti eelne mudel tundus natuke ürgne, puudus puutetundlik ekraan ja numbriklaviatuur oli käigukangi taga. Kuhu silmadega eriti ei ulatu nägema. Nüüd sellel faceliftil on need nupud kadunud ja ekraan on puutetundlik aga kuna ekraan jäeti vanasse kohta siis on seda jube ebamugav kasutada kuna algselt oli see ju mõeldud nupust kruttimiseks. Lisaks negatiivsena mõjus veel kergesti kriimustuvad pinnad käigukangi ümber. Täpselt nagu C klassi Mersul kus pruugitud masinatel päikesevalguse käes näeb keskkonsooli klaverilakk kriimuline ja väsinud välja. Sama kaalukategooria suguvennad Superb ja Passat mõjuvad palju praktilisemana ja ka suuremana. A4 kasuks on tegelikult väga raske otsustada kui just mõnda 3.0 quattro diislit ei taha.
MaldonVladislav 16. veebruar 2020  20:25 Ebasobiv kommentaar
Kui salongis käia ja istuda nt Passat vs Superb vs A4, siis mulle kui autokaugele inimesele tundus A4 neist kõige parem (ilma sõitmata), mõtlen just istumisasendit ja seda kuidas rooli sai reguleerida, lisaks jättis auto salong uhkema mulje (iseasi kas seetõttu autot peaks ostma), aga kellel rahakott lubab, valib kindlasti parema ja uhkema salongi ja seda A4 minu meelest teeb hästi.

Kui Googeldada, siis tundub A4 ka tehniliselt parem Passatist ja Superbist kuna tuuletakistustegur on väiksem, mis peaks tähendama vaiksemat autot. Ja enamasti kui vaadata välismaiseid A4 viimaseid videosid, siis selle auto vaiksust kiidetakse ja kindlasti kellel rahakott kannatab võtab selle Passati asemel.

Olen Passatiga sõitnud ainult kõrvalistmel igasuguste Boltidega, ausalt öeldes kiirendades oli sellel autot tatt lennus ja kuidagi vedrustus oli ka kummaline (natuke nagu võbises), ehk siis mind häiris. Aga nagu ikka pole päriselt nende autodega ise sõitnud.
Kpl 16. veebruar 2020  21:03 Ebasobiv kommentaar
Mida tähendab see 35 tagaluugil. Mingit loogikat pole. Või mootorid nii väikeseks läinud, et ei juleta panna.
heh 16. veebruar 2020  21:45 Ebasobiv kommentaar
Ega see ongi tunnetuslik kuidas keegi on saanud just sinu jaoks olulised kriteeriumid paika. Mina ise hull puutetundliku ekraanide fänn pole, olen harjunud et teatud nupud on mul lihasmälus näiteks kliimal ja ma suudan neid ilma pilku teel heitmata tabada ja reguleerida. Aga no "progressi" vastu ei saa juu, seega tulevikus ainult baasvarustusega autosi ostes võib neist pääseda.
to Kpl 16. veebruar 2020  21:50 Ebasobiv kommentaar
Kuna mootor ei koosne enam ainult sisepõlemismootorist vaid osa kjõudu tuleb ka särtsust siis pole pointi enam mootori töömahtu autol kujutada vaid selle asemel on võtnud Audi kasutusele tinglikud numbrid kus 35 on kõige lahjem, siis edasi 40, 45, 50 jne. Näiteks nii A8 kõige võimsam tavamudel on 55 TFSI aga pistikhübriid on 60 TFSI.

Ehk siis 35 on selline nõrkadele ja tegijad sõidavad mudelitega 50+
lugeja 17. veebruar 2020  00:13 Ebasobiv kommentaar
Autozeitung pidas Passatit A4-jast paremaks. Vahe oli siiski napp. Aga kellele ema, kellele tütar.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  09:06 Ebasobiv kommentaar
Kena masin, samas pigem evolutsioon, kui revolutsioon. Samas on ka arusaadav, miks nii vähe muudeti autot- milleks muuta valemit, mis toimib? Pole ju mõtet, Golf on selle mõtte parim näide.
Mis võrdlusesse A4-Passat-Superb puutub, siis Carwow hindas neid autosid mõni aasta tagasi, et milline on parim all-arounder (kõiki asju arvesse võttes parim) ning selle testi võitis Superb.
niizzama 17. veebruar 2020  09:37 Ebasobiv kommentaar
Olen nõus, et Superbis on antud raha eest kõvasti rohkem autot. Aga mainin ära, et Carwow on UK turule mõeldud ja tegu on üsna väikse ettevõtmisega mis sageli põhineb ühe põhitegija arvamusel ja eelistustel. Mingi allikakriitilisus peaks olema. Eestlastel igasugune allikakriitilisus viimasel ajal puudub. Ühe ja kahemehe Youtube videod on sageli paljude jaoks tõsiseltvõetavamad kui mõne tuhandete töötajatega allika arvamus. Kui tahate vähegi pädevamaid hinnanguid siis ilmselt tuleks suuremate tegijate poole vaadata, Sakslaste Autobild, Auto, Motors und Sport, Autozeitung ja Hollandlaste Autoweek ja kasvõi meie naabrite Tekniikan Maailma. Muidugi tasub uurida ka ühe ja kahemehe arvamusi aga siiski peab jääma allikakriitilisus ja teadmine, et kas arvustuse teeb suur grupp inimesi või üks inimene.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  10:02 Ebasobiv kommentaar
See, kuhu turule see suunatud on, ei tohiks küll mingit rolli mängida. Miks? Sest UK ja nt meil müüdava Superbi ainuke vahe on kojameeste pühkimise suund ja rooli asukoht. Muusosas on täpselt sama auto. See käib ka teiste autode kohta.
Töötajate hulk testi juures ei oma samuti mitte mingit tähtsust. Organisatsioon võib ju suur olla, kuid otsuse teeb ikkagi testijate grupp või siis üksik testija. Mitte keegi ei küsi otsuse tegemisel koristaja, turvamehe, raamatupidaja või koka arvamust. Või eelkirjutaja tõesti arvab, et kui näiteks Autobild võtab testi A4, siis kõik tuhatkond töötajat sõidavad sellega ning avaldavad oma arvamust, milledest seejärel tehakse kokkuvõte? No ei ole see nii.
Tavaliselt on sealgi üks-kaks ajakirjanikku, kes autot testivad. Mingites suuremates grupidestides (ala Tehnikamaailma talvetest vms) on tõesti suurem grupp inimesi, kuid siiski. Top Gear võiks olla ka üsna arvestatav autoajakiri ning kui Eestis ilmus selle väljaande versioon oli ju samuti näha, kuidas ÜKS autoajakirjanik (Tom Ford v keegi teine) saab auto mingiks perioodiks endale ja teeb siis hinnangu.
Mina pigem võtaks tõsiselt neid nö ühemehešõusid, kui mingi suure grupi hinnangut. Lisaks peaks neid videosid võtma soovituslike või informatiivsetena. Nende põhjal autoostu otsust siiski tegema ei peaks.
Mis Carwowsse veel puutub, siis kui vaadata ja võrrelda teiste autotestidega, nt Autocar, siis oma osa on ka huumorimeelel, millega Mat Watson asju teeb. Sellist natuke sarkastilist ja totaka huumoriga tehtud ülevaadet on palju mõnusam vaadata, kui tuima näoga teksti lugev britt või inglane Passati kõrval. Ootab tema, millal ühele poole saab asjaga ja ootad sina, millal otsa saab.
eivets 17. veebruar 2020  10:18 Ebasobiv kommentaar
Asi, millest mina aru ei saa, miks võrrelda A4 Passati ja Superbiga. Kaks viimast on klass suuremad autod ju. Passatit/Superbi peaks ikka võrdlema sama suurte E-klassi/A6/5-seeriaga.
ähh 17. veebruar 2020  10:46 Ebasobiv kommentaar
Siin on mitu gruppi tegelasi.

1. uue auto ostjad - vaatavad mida saab 37 tuhande eest, sõelale on jäänud selle raha eest VAG grupi masinad Superb, Passat ja A4. Läheb ägedaks vaidluseks mis autot selle raha eest ikkagi kõige rohkem saab. Relvadena võetakse appi veel autoajakirjad. Igal ühel on omad eelistused. Kellele loeb tagaistme ruum, et last turvatooli mahutada, kellele pakiruumi mahutavus ja kellele kõige suurem kogus juhiabisid. Lahkamises võidakse minna pisidetailideni. Keskenduvad pigem hinna ja kauba suhtele.

2. brändifännid - nemad näevad autos ainult brändi. Kiidavad seda brändi millega sõidavad. Tugevad eelarvamused kõikide teiste autode suhtes. Kipuvad fantaseerima, inetuks ja halvustavaks minema vestluses. Tavaliselt sõidavad vana autoga aga uute autode teemades kipuvad kaasa rääkima kui tunnevad, et keegi võib oma arvamuses tema eelistatud brändi positsiooni kuidagi kõigutada.

3. ...imetlejad - nemad kiidavad ainult seda autot millega ise sõidavad. Kõik muu on saast.
to niizzama 17. veebruar 2020  11:00 Ebasobiv kommentaar
Auto ostmine on tihti emotsionaalne otsus, kus otsitavad omadused on pahatihti subjektiivse tõlgenduse küsimus, seega arvata, et mingi suure väljaande "komitee" otsus teatud auto terve rea omaduste (juhitavus, müratase, ruumikus, vedrustuse pehmus jnejne) paremusest ongi ainuõige, on ikka äärmiselt naiivne lähenemine.
Palju oleneb näiteks ka ostetava auto kasutusviisist, pole mõtet arvestada AutoBildi 100K km testi tulemusi, kui sa ise 3 aasta jooksul sõidad heal juhul 30K km (Eesti oludes täiesti reaalne ja pigem tavaline).
Mis siis kui näiteks on ostja jaoks oluline ülimadal müratase või pikk garantii või suur pagasiruum või nutiseadmega ühildamine juhtmevabalt. Nagu elus ikka, tuleb teha kompromisse, sest ideaalset autot pole olemas.
Muuseas, neid sinu mainitud suuri väljaandeid ei pea ma rohkem tõeseks ka juba seetõttu, et liiga tihti on neis avaldatud lugusid, kus autot testib üks seltskond ja loo kirjutab teine grupp esimese seltskonna märkmete järgi. Ja kahjuks on nii mõnigi kord ka neilt suurtelt tulnud arvustuse nime alt täielikku sisuturundust (loe: tootja kinnimakstud kiidulaulu). Selles suhtes on väiksemad YT kanalid isegi etemad - nemad elatuvadki sellest, et nende arvamus on nende isiklik kogemus ja kui tuleks välja sisuturundus, siis oleks nende usutavuse ja kanaliga lõpp.

Vihjeks, et Carwow keskmise suurusega ettevõte sel alal ja kindlasti mitte väike tegija - väikestele tegijatele ei anta lisasid täistopitud tippmudeleid mitmeks kuuks proovimiseks.
Väike tegija näiteks meie lähiregioonist oleks pigem Marek Wieruszewski/Marek Drives. Kõik testitavad masinad otsib ja lunib ise esindustelt, osad tootjad ei taha talle eriti laenata kuna ta on päris terava keelega. Tunnistab ausalt, kui on eksinud või millegi tähelepanuta jätnud.
Mingist segmendist kiirülevaate saamiseks sobivad suured väljaanded hästi, aga kui tarvis detailsemalt teada, siis pigem otsi enda mõtteviisiga sarnane väike tegija ja saad ausama hinnangu.
Muidugi peaks ka väikesed tegijad alati ära mainima, et tegu pole tootjapoolse reklaamiga (alati ei mainita) vaid oma arvamusega, aga eks tuleb ise ka silmad-kõrvad lahti hoida.
niizzama 17. veebruar 2020  12:31 Ebasobiv kommentaar
Siin on küll vale arusaamine. Mat Watson sai Audilt S6-e sõita ja Audisid ta kiitma kohe asus. Nüüd sai MB-lt auto ja Mersud on jube heaks muutunud. Suurele ettevõttele ikka nii odavalt turundust ei tee kuna töötajaid on palju. Vaata kasvõi eesti blogijaid. Täiesti tundmatud tegelased aga kui saab ühe kosmeetika karbi mõnelt tootjalt tasuta siis teeb kohe 15 minutilise kiidulaulu video.
to niizzama 17. veebruar 2020  12:57 Ebasobiv kommentaar
Ilmselgelt sa ei lugenud, mis ma rääkisin, Carwow on ju üks suurtest, pole ta kuskilt otsast väike tegija. Ja Carwow põhiäri pole mitte YT videod vaid hoopis midagi taolist mida kunagi meie iizi kindlustusmaakleri nimeline ettevõte tegi, Carwow pakub UK-s sarnast teenust autoesindustele. Ehk siis Carwow esmane eesmärk ongi autosid müüa (vahendada), YT kanal on lihtsalt lisasissetulek ja nö. tasuta promo meelelahutuslike videote näol.
Ja pigem sellistele keskmikele ja suurematele tehaksegi mainitet häid diile ja jäädakse lootma nendepoolsele "õiglasele" meediakajastusele. Ei kehti kõigi kohta muidugi, mida samuti mainisin eelnevalt.
p6der 17. veebruar 2020  15:02 Ebasobiv kommentaar
Kõige detailsemad ja samas mitte kriitikavabad ülevaated teeb jätkuvalt Autogefühl
to eivets 17. veebruar 2020  16:05 Ebasobiv kommentaar
A4 sobitub just nimelt Passati ja Superbiga. A6/E/5-seeria ikka täitsa teine klass nii mõõtude kui hinna poolest.
lugeja 17. veebruar 2020  16:53 Ebasobiv kommentaar
D segment on see EU ametlik autoklass. Meil muidugi juurutab autoajakirjandus USA ja UK standardeid. Olen kindel, et mõni kohalik autoajakirjanik ei tea EU segmenteerimisest midagi. Ilmselt internetitõlgete häda. Muid keeli ju ei osata. Kes ei teadnud siis samasse segmenti kuuluvad veel näiteks 3/4 seeria bemm ja mersu C klass.
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(5)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e(4)

Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama ...

Tehnika TV - Roli Lumi

Tehnika TV - Roli Lumi

Tänases saates selgub, kuidas klaver mängijat õpetab. Ja võimaldab mussi teha ka neil, kes liiga palju muusikateooriast ei tea. Saate Roli Seaboardist leiad siit. 

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT(16)

Kuigi kolmanda põlvkonna X-Trail on turul olnud saadaval juba päris pikalt, on see suutnud ajaproovile siiski päris hästi vastu pidada. Ning viimase mudelivärskendusega on tehtud mõned väga olulised uuendused, ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip(6)

Kokkuvolditav telefon on lõpuks tagasi. Kas voltimisega tasub kiirustada või mitte, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC(19)

Kuigi Mercedese tooteportfelli kuulub hetkel juba ligi kümmekond erinevat linna- ja pärisdžiipi, otsustas Mercedes džiibiliste mudelirivi veelgi laiendada ning tuua turule täiesti uue mudelina GLB, mis on ...

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid(3)

Täna on laual 13 väikest karpi hinnaga 80-350 eurot. Kas kallid kuularid on paremad, ilusamad või lihtsalt kallimad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass(6)

Hiljuti uuendatud Renault Trafic sai kolm väga olulist uuendust, mis muutsid Traficu nüüd palju mugavamaks ja turvalisemaks töövahendiks. Ja seekord on meil proovisõiduks muide Traficu kõige luksuslikum ...

Tehnika TV - Kano

Tehnika TV - Kano

Kano PC on arvuti, mille kokkupanek peaks olema jõukohane ka kuueaastastele. Kui jõukohane on see vanainimesele, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4(8)

Mini linnadžiibi Cooper Countrymani pistikuhübriid on üks natuke teistmoodi Mini kui tavaliselt - nimelt see suudab ainsa Minina sõita soovi korral ka tagaveolisena.  Auto ninas on 1,5liitrine R3 ...

Tehnika TV - Oculus Quest

Tehnika TV - Oculus Quest

Glen proovib virtuaalmaailmas teha asju ja Kaspar proovib ära arvata, mis asjad need on. Kui hästi see välja tuleb, selgub saatest.

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?(2)

Vinüülimängijate hinnad algavad vähem kui sajast eurost ja ulatuvad viiekohaliste numbriteni. Kas erinevused helis on samuti sajakordsed, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line(8)

Ka Peugeot' "pesamuna" on nüüd moodsa näo ja olekuga ning omab oma klassis ühte parimat välimust. Aga kuidas on lood uue 208 teiste omadustega? Mootorivalikus on pildilolev 1,2-liitrine R3 erinevates ...

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?(4)

Grammofonid on taaskord kuum teema. Kas tõesti on siis vinüülisaund parem kui CD? Vastuseid, nagu selgub, on rohkem kui üks.

Motors24 proovisõit - BMW X6

Motors24 proovisõit - BMW X6(18)

BMW X6 võib julgelt nimetada autoks, mis käivitas 2000ndate esimesel kümnendil moodsate kupeedžiipide moevoolu. Nüüd on ka BMW konkurendid asunud hoolega kupeelikke džiipe tootma, kuid kas uus, kolmanda ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Kolmandal sõidupäeval viib Margus Murakas meid järvejääle, kus on üks Kiale väga sobilik kiire ja lai rada. Saate lõpuks jõuab Kia tagasi oma koju ning uurime, milliseid kahjustusi suutsid Kiale tekitada ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Nädala-paari pärast rabab Samsung meid tõenäoliselt uue supertelefoniga, aga seniks on pakkuda neli säästuversiooni. Millise neist peaks valima, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid(15)

Kuigi uuendatud Discovery Sport näeb välja vägagi sarnane oma eelkäijaga, siis tegelikkuses peidab ennast selle kergelt uuendatud kere all muuhulgas ka täiesti uus platvorm. Kapoti all on nüüd ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Käes on teine sõidupäev Arctic Driving Centeris ning laiem rada võimaldab rohkem lõbutsemist ja külg ees sõitmist. Peagi aga hakkab selguma, et kes tegelikult Kasparit sõitma õpetab - on see siis Margus ...

 
Tehnika TV - Garmini kellad

Tehnika TV - Garmini kellad(1)

Garmin üllitas eelmisel aastal nii palju nuti-spordikellasid, et nende kokkulugemine kestab siiani. Kuidas need kellad konkurentide kõrval paistavad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Kia XCeed

Motors24 proovisõit - Kia XCeed (16)

Enamasti "valmistatakse" linnadžiibid mõne luukpära baasil ning tihtipeale iseloomustab neid madal kliirens ja kõrgemapoolne isteasend. Kia on aga uue XCeedi puhul lähenenud asjal natuke teistmoodi. ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa(4)

Kui eelmises osas sai Kia treilerile aetud, siis kolm päeva hiljem saabusimegi Rovaniemi, kus meid parklas ootas juba meie uus sõber Stinger. Sealt võtsime suuna polaarjoonel asuvasse Shelli tanklasse, kust ...

Tehnika TV - CES 2020

Tehnika TV - CES 2020(1)

CES ehk Consumer Electronic Show Las Vegases on selleks aastaks taaskord minevik, aga millist tulevikku seal näidati, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé(30)

Uue aasta esimene proovisõiduauto on midagi väga kiiret - see on neljaukseline luukpära, mis kiirendab "nullist sajani" vaid 3,4 sekundiga, kihutab kuni 310 km/h ning lisaks on see tänasel päeval kõige kiirem ...

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II(3)

Canonit palavalt armastav Kaspar segab asjalikkusele pretendeerivat kaamerasaadet pidevalt oma iPhonega. Ja nii ei jäägi sõltumatul eksperdil Gleni esituses muud üle, kui proovida tulemuste põhjal eristada ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Seekord sai lugu alguse sellest, et Kasparile helistas Margus Murakas, kes kutsus meid kaasa ühele põnevale talvisele sõiduüritusele. Aga nagu teemat uurides selgus, on selleks vaja kõigepealt leida üks sobiv ...

 
Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Eestis müüdi 2019. aastal kokku 26 589 uut sõiduautot, mis ületas 2018. aasta müügi 4,7 protsendiga.Detsembris kasvas uute sõiduautode müük väga tempokalt ületades 2018. aasta detsembri tulemuse koguni 69,5%, ...

Tehnika TV - Head uut aastat!

Tehnika TV - Head uut aastat!(1)

Uue aastakümne saabumise puhul meenutame rõõmu ja kurbusega eelmist.

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1(2)

Lisaks õhudroonidele on DJI-l nüüd pakkuda ka maapealne versioon nimega RoboMaster S1. Kahjuks või õnneks saabub aga robootiline droon umbes tuhande algosana, mis tuleb ise kokku kruvida. Kuidas see kruvimine ...

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria(23)

Seekord keerasime uue 1. seeria BMW nina Vanamõisa vabaõhukeskuse poole ja läksime sinna jõulusid otsima. Häid pühi kõigile!  Baasmootoriks on siin nähaolev 1,5-liitrine R3 bensiinimootor, aga saadaval ...

Tehnika TV - Google Pixel 4

Tehnika TV - Google Pixel 4

Kas Pixel 4 on tõepoolest maailma kõige kiiremini avanev Android-telefon, mis teeb maailma kõige ilusamaid pilte, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando(20)

Kui uue SsangYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

GoPro uus mudelivalik toob palju muutusi. Kui toredad need muutused on, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS(33)

Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.  Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid(13)

Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30(12)

Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Peale pikemat pausi on DJI-l taaskord ette näidata uus droon. Kui hästi õnnestub selle käsitsemine droonikaugeks jäänud inimestel, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5(18)

Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro(2)

Telefon, mida osta ei saa, on nüüd kohale jõudnud. Aga kui saaks, kas peaks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance(22)

Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...

 
Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell(1)

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(61)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(7)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(3)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(18)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.