Motorsi Proovisõit - Nissan Leaf (38)

Gleni uue lemmikauto Nissan Leafi uus mudel on toonud endaga kaasa päris palju uuendusi. Üks päris oluline uudis on näiteks see, et auto hind on muutunud omajagu soodsamaks. Aga see ei ole veel kõik.

HD versioon videost

KOMMENTAARID

Mäits 19. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Väga õige! Enne proovige sõita ja siis alles targutage.
JalgRatta saateid võiks veel teha. Elektriratastest. Häid komplekte on palju oma ratta tuunimiseks.
Tom 19. august 2013  17:34 Ebasobiv kommentaar
Väga hea ja põhjalik ülevaade. Loodan, et Glen teeb ka edaspidi Motorsi Proovisõidu saadet, sest Väintsiga võrreldes on need palju informatsiooni rikkamad. Viimaselajal ei saa Väintsi ülevaadetest eriti mingit asjalikku infot auto kohta.
yup 19. august 2013  19:11 Ebasobiv kommentaar
Mul on au tunda prouat, kes kasutab sarnast asja (jup, sotstöötaja)
Nutt ja hala on talvisel ajal... läbisõit ülipisike + kütet ei kannata kasutada, kui tahad kuskile jõuda. Mõte iseenesest on Ok.. aga meie kliimasse on see natuke vara. Ehk siis, kui kannatab a 400km laadimisega = talvel 150 + soe salong. Ning ei maksaks unustada seda tõsiasja https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEfjcQvtpNaiIdARQDIVM4SwKAlUC_ARkW8x81svbbvRH90nRTmw
to yup 19. august 2013  20:17 Ebasobiv kommentaar
imiev ja leaf on nagu öö ja päev.
Glen 19. august 2013  20:33 Ebasobiv kommentaar
Seda viimast tõsiasja tasuks ka siis meenutada, kui järgmine kord pesumasin ja elektriradikas sisse lülitada, trolliga sõita Balti jaama ja sealt uue elektrirongiga Keilasse ja tagasi. Liigeldes tihti Tallinnas ka motika-jalgratta-rolleriga, oleks igatahes väga tänuväärne oodata rohelist foorituld mõne Leafi taga, mitte nägupidi "korstnas", nagu enamasti juhtub. Ja kolmandaks-neljandaks tasub mainida, et kõik Eesti kiirlaadijad kasutavad 90% tuuleenergiat, ülejäänu 10% miski muu taastuv kraam. Ja viiendaks on Leaf ja iMiev autodena teineteisest isegi kaugemal kui päev ööst - olles mõlemaga lähemalt tutvust teinud. :) Ahjaa, ja õhksoojuspump on talve peale mõeldes tugev argument, ning kel tõesti hirm külmetada, saab eelmise Leafi puhul ka Webasto lisada. Ning ei tasu ka unustada, et isegi korstnaga põlevkivi-jaam töötab ca 40-44% kasuteguriga 24/7, erinevalt bensukast, mis ideaaljuhul saab oma 25-30% liikumiseks kätte alles soojana. Külmast peast on aga tossu veelgi rohkem kui "asja". Vat selline emotsionaalne postitus sai. :)
pistjuulin 19. august 2013  21:22 Ebasobiv kommentaar
Jaaaa. Pistikulukk on küll hea aga mis lukk seda kaablit teiseltpoolt seina küljes kinni hoiab. Selle saab ju ikka välja tõmmata.
G60 20. august 2013  01:08 Ebasobiv kommentaar
Ma ei tea hetke numbreid aga aastat 15 tagasi üks kütuse tootmisega seotud kodanik ütles, et ühe liitri bensiini tootmiseks kulub 4 liitrit, seda siis osaliselt piltlikult, et energiakulu ja raiskamine on tohutu vedelkütuse tootmises. Ma kahtlustan, et tänaseks pole sel alal väga palju muutusi toimunud.
Kui 4WD elektriautoga saab talvel -30 kraadiga Tartu-Tallinn edasi-tagasi otsa ära teha nii, et toas on +20 kraadi, siis ostan omale ka elektrika ja mulle tundub, et see aeg pole enam kaugel. Hind muidugi peab olema samaväärse õlipõletajaga võrdne ja mulle tundub, et ka see on varsti reaalne.
Glen: kus krt sa varem olid, tahan sinu autoülevaateid tulevikus ka näha, väga prof tase.
Glen 20. august 2013  02:28 Ebasobiv kommentaar
Selleks, et hinnad langeksid ja kilomeetrid pikeneksid, peab keegi ka tänaseid autosid ostma. Mida rohkem on ootajaid, seda kaugemas tulevikus need head asjad on, kahjuks. ;) Ja tegelikult on veel üks nüanss, mis enamasti märkamata jääb, kui sõiduulatustest räägitakse. Esimese hooga tundub, et vaja on vaid suuremat akut ja kohe sõidakski rõõmsalt maailma lõppu. Tegelt aga ilmneb siis kohe probleem nr 2. Maanteel 100 km/h sõites kulub ca 18 kW ainult auto liigutamisele, see number ei muutu ka tulevikus asjade arenedes, sest peamine takistus kiirele liikumisele on õhk. Mis tähendab, et 400 km läbimiseks on vaja ca 72 kWh jagu energiat. Täna võib igaüks omale koju ilma erilise probleemita panna 3,3 kW laadija (16A), mis laeb Leafi 24 kWh aku täis ca 8 tunniga - esiteks väga sobiv aeg öö pikkust arvestades, teiseks ei pea sentimeetri jämedusi juhtmeid vedama jne. Kui aga akusse on vaja pumbata kolm korda rohkem, siis sama võimsuse juures tähendaks see juba 24 tundi, mis väga tore ei tundu. Et taoline aku sama ajaga täis saada, oleks va juba 10 kW laadijat ehk ca 50A voolu 240V juures, väikse varuga. Ka tänane 40 kW kiirlaadija poleks enam väga "kiire" taoliste 72 kWh akude laadimisel... Niiet eks asi peab arenema tasapisi, ja algab see tänaste autode ostmisest. :)
Glen 20. august 2013  02:38 Ebasobiv kommentaar
Pistjuulin – sealt laadija poolt pole midagi välja tõmmata, kui just kääridega juhtme kallale ei lähe. Juhe nimelt on laadija küljes ilma igasuguste pistikuteta. ;)
Peeter 20. august 2013  10:11 Ebasobiv kommentaar
Lgp Glen, sooviksime väga saada samast autost saadet talvel, kui väljas on -20 C. Kas teeksid seda rõõmu meile? Väga huvitav oleks sellise pakasega teada kuidas soojendus töötab, elektroonika, läbisõit jne. Pidavat olema lumistel teedel väga kehv läbivus ja juhitavus.
olgem ausad 20. august 2013  11:02 Ebasobiv kommentaar
jutt on hea,reaalus on aga tegelikult midagi muud.Eriti talvel -15...-20 kraadi juures.Lisaks kui võtta turuhindu luksautode kohalt,siis ilmselge on mille kasuks valiks-korraliku bensiinimootoriga luksauto.Tänapäeval soovides olla roheline saab võimalik olla vaid korraliku hübriidiga sõites,aga ka need maksavad kohutavat hinda
Kristjan 20. august 2013  11:34 Ebasobiv kommentaar
Keegi siin mainis, et talvel pidavat olema kehv läbivus ja juhitavus.
Absoluutselt ei vasta tõele see väide.
Ise olen nüüdseks juba ühe talve sõitnud Leafiga ja võin kinnitada, et nii läbivus kui ka juhitavus on oluliselt paremad kui enamikul tavalistel autodel.
Põhjuseid selleks on mitmeid.
Kuna raske aku on auto põhja all, siis raskuskese on väga madalal, samas on Leaf ise suht suure kliirensiga, mistõttu ei jää kergesti põhja peale. Sisepõlemismootoriga autod ei saa pakkuda madalat raskuskeset ja suurt kliirensit samaaegselt.
Läbivusele mõjub hästi ka see, et "gaasipedaaliga" saab ülisujuvalt veojõudu doseerida, see muudab võimalikuks kohaltvõtud sügavas lumes ja libedatel kallakutel. Ja kui auto peakski lumme takerduma, saab teda ka "kiikuma" ajada, et lumest välja pääseda.

Talvel tulevad kasuks k a istmesoojendused ja roolisoojendus. Nende elektritarve on auto mootoriga võrreldes suht tühine ja mõju läbisõidule jääb vaid paari protsendi piiridesse.

Kui enamasti linnas kasutada, siis on Leaf ka talvel ideaalne auto. Ja kui vahest ongi vaja mõni pikem sõit teha, siis pole probleemi, laadijaid on terve Eestimaa täis.

G60 20. august 2013  12:13 Ebasobiv kommentaar
Minu töös tuleb tihti ette olukordi kus mingi spets seade tuleb viia Tartu-Tallinn vahet teise linna, seal üles panna ja siis veel samal päeval kodulinnas mingi töö teha, mul pole aega, et oodata päevas mitu korda aku laadimist. Samas mõte elektriautost meeldib mulle küll ja mul kodus elektrikaablid kah veetud tuleviku perspektiivi silmas pidades aga päris nii palju ei tahaks omale ampreid osta, see ka maksab ja ka elektikontroll vaatab siis asju karmimate reeglite järgi.
Ehk tuleb kasutusse ikkagi lähiajal mingi etem aku mis mahutab rohkem energiat vähema kaalu juures, aegajalt on ju uudiseid olnud mingitest nano akudest ja muudest katsetamisel olevatest "patareitehnoloogiatest". Ehk mõnest katsetusest saab ka asja kunagi. Mingi katsetuse järgus olev nanoaku oli ju selline mille laadimine võttis aega 10 sekundit, ei leia praegu linki.
Ja muidugi min 22cm kliirensiga 4WD elektriauto oleks abiks.
milleks ilustada 20. august 2013  16:07 Ebasobiv kommentaar
Istmesoojendused ja roolisoojendus võtab vaid paar protsenti!? Keda sa petad :D Neid elektriautosid on siin katsetatud kordi ja kordi ning jõutud ikka ja jälle sinna-see sobib vaid teiseks autoks perre kui rahakott puuga seljas on ning linnasiseseks asjaajamiseks.Kuid ka siis pead pidevalt asju "ette planeerima" et mitte oma tühja akuga teeäärde lollina seisma jääda
Kristjan 20. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Aku maht on 24 kWh, istmesoojendus on 50-75 W.
Lähteandmed on olemas, edasi võid ise arvutada kui suurt mõju aku tühjenemisele avaldab istmesoojenduse kasutamine.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(58)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(6)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(2)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(17)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine(15)

Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(11)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"(2)

Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+(3)

Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.  Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak(29)

Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad(2)

Tänases saates selgub muuhulgas, miks droone enam vaja pole ja kuidas 360 kraadi ulatuses nägevast Insta360 One X-st kiirelt Insta180 One X teha.

 
Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS(3)

Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(21)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

 
Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(21)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller(1)

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(5)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

 
Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

 
Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

 
Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

 
Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...