MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Veokijuhid: Möödasõiduradadega maanteelõigud võivad ohuolukordi juurde tekitada (2)

Mullu oli neljandiku liiklussurmade põhjuseks kokkupõrge vastutuleva autoga, sageli juhtub selline õnnetus just möödasõidul. Eesti liiklustihedust arvestades on neljarealiste teede ehitamine tihti ebamõistlikult kallis, pea alati, kui on juttu mõnest raskest laupkokkupõrkest, kerkib teemaks möödasõiduradadega teelõikude ehitamine. Märksa vähem on aga räägitud sellise lahenduse võimalikest miinustest.

Maanteeamet kirjutas hiljuti alla lepingu Leedu firmaga  UAB Kelprojektas, kes asub projekteerima Tallinna – Pärnu maantee Ääsmäe ning Kernu vahele jäävat osa. Plaanis on ehitata Eesti esimene 2+1 sõidurajaga maanteelõik. Kas selline lahendus on mõistlik?

Tallinna – Pärnu maantee Ääsmäe – Kernu lõik projekteeritakse 2 + 1 rajalisena. See tähendab, et kui näiteks Pärnu suunas saab sõita kahes, siis samal lõigul Tallinna suunas ühel sõidurajal. Seejuures on tee äärde rajatud spetsiaalsed möödasõidualad ning sõidusuundi eraldab füüsiline piire.

Maanteeameti andmetel on Ääsmäe-Kernu maanteelõigul täidetud kõik kriteeriumid, miks kasutada just 2+1 ristlõikega lahendust. Olulisim neist on prognoos, mille kohaselt jääb 20 aasta perspektiivne aasta keskmine liiklussagedus alla piiri, mis nõuaks 2+2 sõiduraja kasutamise kaalumist ehk alla 14 500 sõiduki ööpäevas.

Veokijuhid: Möödasõiduradadega maanteelõigud võivad ohuolukordi juurde tekitada

Pildil on näitlik 2+1 rajaline maanteelõik, millele hakkavad sarnanema ka Tallinn-Pärnu maanteele ehitatavad möödasõidurajaga lõigud.  

Illustratsioon: Maanteeamet


Paljud neljarajalised lõigud on alakoormatud

Tänasel päeval ei ületa Maanteeameti poolt nimetatud 14 500 sõiduki piiri mitu teelõiku, kus juba kasutatakse 2+2 skeemi. Tõsi, amet ei räägi mitte tänase päeva, vaid 20 aasta ennustatavast sõidukite arvust.

Kutselisi juhte koondava mittetulundusühingu Profid AJ juhatuse liige Sven Lusmägi on veendunud, et enne uuenduste maanteedele toomist tasuks nende plusse ja miinuseid tõsiselt kaaluda, kuna Eesti liikluskultuur ja Skandinaaviast üle võetud taristulahendused ei pruugi kokku panduna anda head tulemust.

”Loomulikult on 2 + 2 skeemiga teelõikude ehitamine kallis, vajalikud on mitmetasandilised ristmikud, teele jäävate asulate vältimine, sirgete teelõikude rajamine ja palju muud,” ütleb Lusmägi. “Aga üks on kindel – E 67 (Via Baltica, mille esimene lõik Tallinna – Pärnu maantee on – toim.) liiklustihedus on kasvanud ja seejuures eriti üle 12- meetriste autorongide osakaalu arvelt. Maanteest, kus liikleb suhteliselt enim üle 12- meetriseid autoronge – neid on üle 17 protsendi – tahetakse teha katsepolügooni. Eestis ei ole 2 + 1 skeemiga lahendust veel proovitud ning selle toimimist ei osata seega ette näha.”

Maanteeamet: kolmerealine tee tehakse just autorongide tõttu

Maanteeameti kinnitusel on tegu kaalutletud otsusega. “Ääsmäe-Kernu maanteelõigu arendamiseks teostati eeluuring 2012. aastal ning selle raames kaaluti lisaks 2+1 sõidurajaga lahendusele ka 2+2 sõidurajaga lahendust,” selgitab Maanteeameti planeeringute osakonna juhataja Andres Urm. “2+2 sõidurajaga lahendus ei osutunud majanduslikult otstarbekaks.”

Urmi sõnul oli just autorongide suur osakaal põhjuseks, miks peeti otstarbekaks kasutada 2+1 ristlõikega lahendust, mis sisaldab ka möödasõidualasid. “Kui täna koguneb autorongide taha sõidukite kolonn, otsitakse närviliselt möödasõiduvõimalust, siis 2+1 lahenduse puhul on ühe sõidurajaga lõigus möödasõit sõidusuundade vahel oleva piirdega takistatud,” selgitas Urm. “Möödasõiduvõimalus on tagatud kahe sõidurajaga lõikudes. See võimaldab juhtidel möödasõitu planeerida ning välistab möödasõidu piiratud nähtavusega lõikudes kus täna, riskides nii enda kui kaasliiklejate eludega, möödasõite sooritatakse.”

Lusmägi leiab, et 2+1 ei ole vähemalt veokijuhtide jaoks sugugi parim skeem. Kohtades, kus kaherajaline teeosa muutub üherajaliseks, on olukord tema sõnul sarnane kohtadega linnas või suvistes teeremondi tsoonides, kus üks sõidurada ära kaob: seal pingutatakse kuni viimase hekeni, et rivis võimalikult ettepoole jõuda. Seejuures keeravad sõiduautojuhid suhteliselt aeglasemalt liikuvatele veokitele üpris järsult ette, arvestamata, et näiteks 90 km/h liikuv veoauto vajab aeglustamiseks palju rohkem maad kui sama kiiresti liikuv sõiduauto.

Hädapeatunud sõidukid tekitavad probleeme

Lusmägi usub, et 2 + 1 on küll odavam lahendus kui neljarajalise maantee rajamine, samas aga ei võimaldata 2 + 1 sõidurajaga lõigul üldjuhul suuremaid lubatud kiiruseid kui tavapärane 90 km/h ning nii ei võida liiklejad ka kiiruses, mis võiks lisaks suuremale ohutusele olla üks maanteelõigu ümber ehitamise eesmärke.

Urm tunnistab, et ka Skandinaavias, kus 2+1 lahendus üpris laialt kasutusel, on sel tuvastatud nii plusse kui miinuseid. Probleeme võib tekitada näiteks ühe sõidurajaga lõigus hädapeatunud sõiduk ning sellest möödumine. Lusmägi rõhutab, et selline probleem eksisteerib, sealhulgas sündmuskohale kiirustavate kiirabi või päästeteenistuse sõidukite jaoks.

Samuti on häiriva aspektina välja toodud viimase hetke möödujad möödasõidualade lõpus. Sellega seonduvaid raskeid liiklusõnnetusi ei ole Urmi sõnul siiski täheldatud.

Lisaks on 2+1 sõiduraja puhul veokijuhid märkinud raskusi teisest veokist möödumist. Urmi sõnul on selle põhjuseks peamiselt tõsiasi, et tee ristlõige on kitsam kui 2+2 lahenduse puhul ja möödasõiduala on piiritletud.

Maanteeameti kinnitusel on 2 + 1 lahendus siiski põhjendatud ning täiendavate ristlõikevariantide võrdlust pole ette nähtud, kuna see etapp on juba läbitud.

Veokijuhid: Möödasõiduradadega maanteelõigud võivad ohuolukordi juurde tekitada

Veokijuhid: Möödasõiduradadega maanteelõigud võivad ohuolukordi juurde tekitada

Pildil on näitlik 2+1 rajaline maanteelõik, millele hakkavad sarnanema ka Tallinn-Pärnu maanteele ehitatavad möödasõidurajaga lõigud.  

Illustratsioon: Maanteeamet

KOMMENTAARID

ES 27. märts 2014  09:52 Ebasobiv kommentaar
Mida kurat on vinguda... eeskirju on vaja täita ja neist kinni pidada, siis pole ka rikkumisi ja ohtlikke asju maanteel. Olin soomes mõned päevad, nägin seda teelahendust, ütleks et väga hästi toimis kõik ja arusaadavalt. Muidugi on ikka päevselge vahe meie ja nende liikluskultuuris, sealsed inimesed hoiavad kinni kiiruspiirangutest, ei torma kuskile ja sooritavad oma möödasõite vajadusel, mitte selleks et saada ilmtingimata teistest ette...
kui on 80 siis sõidetakse 80, kui on trassil 100-120 (oleneb kohast) siis hoitakse ka sellest piirkiirusest kinni. Kui kuskil näed mõttetut möödasõitu või miskit imelikku, veidrat sõidustiili... siis kohe hakkab silma EST kombinatsioon numbrimärgil... muide suunda seal ka siinse numbrimärgiga autoomanikud ei oska anda, nagu siingi.. millest me räägime siis?
to es 28. märts 2014  12:20 Ebasobiv kommentaar
See on küll loll jutt, et sommid piinlikult kiiruspiirangutest kinni peavad. Möödasõidu osas on tõesti nii, et seda nad pigem kardavad. Mis artiklisse puutub, siis selle miinuse peale pole ma varem mõelnudki, et kiirabi ja politsei möödasõidud saavad piirdega 2+1 rajalisel oluliselt keerulisemad või mõnel juhul võimatud olema. Ise arvan, et kui 2+1 üldse ehitada, siis ilma igasuguste piireteta. Endalgi Lätis-Leedus pimedas möödasõitu tehes halb üllatus olnud, kui näed et vastutulev auto on veel kilomeetri kaugusel, aga järsku tuleb oma ritta tagasiminemisega väga kiirustama hakata, sest keset teed paistavad mingid lollakad piirded.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(17)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

 
Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

 
Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

 
Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

 
Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...