Vaata proovisõiduvideot loo lõpus!
Fotod: Kaspar Sepp
Cadillac on oma kolmanda põlvkonna CTS-iga teinud läbimurde ja suutnud seda ostma meelitada lisaks õlgkübaraga papidele ka noori. Ajast aega on lombitagust luksusmarki peetud ikka igavaks suureks ristlejaks, millega peamiselt pensionärid ringi kruiisivad.
Seni aga pidevalt justkui endast suurema ja väiksema autoklassi vahele jäänuna on CTSil tulnud rinda pista mõlemiga - konkurentideks ikka omaklassi tipud BMW kolmas ja viies seeria ningi Mercedese C ja E klass. Nüüdseks on Cadillaci sihid sirgemad, eelmainitud väiksemate autodega konkureerib ATS ja CTS-i pärusmaaks jääb võitlus turu pärast suuremate sakslastega.
CTS-is leiab silmnähtavalt suure töö tulemust konkurentidega samale tasemele jõudmiseks, selgelt paistab välja eurooplaste maitseelistusi arvestav lähenemine. Interjööris torkab silma sarnaseid jooni teise sakslaste suure konkurendi Lexusega.
Suure V8 müdinat küll kahjuks Cadillaci salongi enam ei kosta, ka Ameerikas mitte, meil on auto müügil 2-liitrise turbomootoriga. Lombi taga pakutakse ka 3,6l V6 vabalthingavat versiooni. Eelmisest mudelipõlvkonnast tuttav Corvette mootoriga CTS-V on nüüdseks ajalugu ning selle asemel on samanimelisel tippversioonil 3,6L V6 topeltturbodega mootor.
Mootor: 2,0L R4 Turbomootor (Bensiin)
Võimsus: 203KW/276HP @ 5500 400Nm @ 1700-5500
Kiirendus 0-100km/h: 6,8S (tagaveoline)
Käigukast: 6 käiguline automaat
Tühimass: alates 1640kg
Kaalujaotus %:(50,1/49,9)
Hind alates: 51 390€ (tagaveoline); 53 840€ (nelikveoline); 60 000€ (proovisõidumudel)
KOMMENTAARID