Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi leida.
Tundub liiga suur iluvõre? Miks see nii on, selgub teada saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (BMW 745Le xDrive iPerformance pistikhübriid):
Mootor | 3,0-liitrine R6 bensiinimootor + elektrimootor |
Bensiinimootori võimsus Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
210 kW / 286 hj 83 kW / 113 hj 290 kW / 394 hj |
Bensiinimootori pöördemoment Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
450 Nm 265 Nm 600 Nm |
Aku mahutavus ja pinge | 12,0 kWh / 355 V |
Käigukast ja jõuülekanne | 8-käiguline automaatkäigukast ja xDrive nelikvedu |
Tippkiirus | 250 km/h |
0-100 km/h | 5,1 s |
Tühimass | 2060 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC) | 2,6-2,3 l/100 km |
Hind alates | 100 500,- (BMW 730d) 119 600,- (BMW 745Le xDrive iPerformance) |
KOMMENTAARID